Στην τελική ευθεία βρίσκεται το πρόγραμμα προβολής των νησιών που επλήγησαν από το προσφυγικό μεταναστευτικό, όπως τόνισε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης από το βήμα της εκδήλωσης για την προβολή της Σάμου, που έλαβε χώρα στα γραφεία του οργανισμού.
Στις αρχές Αυγούστου θα ξεκινήσει η καμπάνια προβολής των νησιών Σάμος – Λέσβος – Κως- Χίος – Λέρος και θα συνεχίζει να τρέχει και την επόμενη χρονιά. Προς την κατεύθυνση αυτή, τα κονδύλια που δόθηκαν ανέρχονται σε 2 εκατ. ευρώ και στόχος αυτής της επικοινωνιακής πρωτοβουλίας είναι η αλλαγή της εικόνας των νησιών (Rebranding) που μέχρι τώρα έχει σχηματιστεί ελέω των μεταναστευτικών ροών. Στόχος του ΕΟΤ είναι η Ελλάδα να τρέχει καμπάνια επικοινωνίας σε όλη διάρκεια του χρόνου. φέτος, νωρίτερα από κάθε άλλη φορά ο ΕΟΤ στις 15 Ιανουαρίου ξεκίνησε την προβολή της Ελλάδας στις αγορές του κόσμου, που ως γνωστό η πανδημία άλλαξε τα δεδομένα και υπήρξαν τροποποιήσεις στο πρόγραμμα προβολής και επικοινωνίας.