Μνημόνιο Προθέσεων για την ενίσχυση της συνεργασίας στον τομέα του τουρισμού υπεγράφη στην Αθήνα μεταξύ της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Δημοκρατίας της Κολομβίας. Τη συμφωνία υπέγραψαν η Υφυπουργός Τουρισμού κα Άννα Καραμανλή και η Πρέσβειρα της Κολομβίας στην Ελλάδα κα Ligia Quessep, επιβεβαιώνοντας τη βούληση των δύο χωρών να αναπτύξουν στενότερους δεσμούς στον τουριστικό τομέα. Το Μνημόνιο προβλέπει συνεργασία σε κρίσιμους τομείς όπως η ανταλλαγή τεχνογνωσίας, η τουριστική εκπαίδευση, η καινοτομία, η ψηφιοποίηση και η βιώσιμη διαχείριση προορισμών, καθώς και η ανάπτυξη ειδικών μορφών τουρισμού, όπως ο πολιτιστικός, γαστρονομικός και φυσιολατρικός. Η ελληνική πλευρά τόνισε τη σημασία της Λατινικής Αμερικής ως αναδυόμενης αγοράς, ενώ η κολομβιανή πλευρά εξέφρασε ενδιαφέρον για την ελληνική τουριστική εμπειρία. Η συμφωνία εντάσσεται στη στρατηγική της Ελλάδας για διεύρυνση των διεθνών συνεργασιών και προσέλκυση ταξιδιωτών υψηλού ενδιαφέροντος.
Άνοιγμα στη Λατινική Αμερική μέσω νέας τουριστικής συνεργασίας
