Η εταιρεία συμβούλων EY πραγματοποίησε πρόσφατα έρευνα, σχετικά με τον αντίκτυπο και την προοπτική ανάκαμψης του κλάδου φιλοξενίας στη χώρα μας. Τα στελέχη του ξενοδοχειακού κλάδου απαντούν στην έρευνα της ΕΥ και για τις νέες τάσεις του 2021 λόγω της πανδημίας και αναμένουν αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο οι θα γίνονται οι κρατήσεις τη νέα χρονιά, με τους πελάτες να επιλέγουν κρατήσεις την τελευταία στιγμή και να απαιτούν μεγαλύτερη ευελιξία όσον αφορά τις χρεώσεις για ακυρώσεις. Αντίστοιχα οι πελάτες θέτουν πλέον ως προτεραιότητες την ασφάλεια μέσω των υγειονομικών πρωτοκόλλων και των ανέπαφων εφαρμογών, καθώς επίσης και τις προσωποποιημένες υπηρεσίες, ενώ οι μονάδες που έχουν υιοθετήσει κανόνες αειφορίας κερδίζουν εφεξής περισσότερο έδαφος. Για το 2021, οι πρώτοι μήνες της νέας χρονιάς προβλέπονται δύσκολοι τουριστικά– για την ακρίβεια ‘’χαμένοι’’ όπως αναφέρουν τουριστικά γραφεία, ξενοδόχοι, αεροπορικές και λοιπές δυνάμεις του κλάδου, όχι μόνο για την Ελλάδα αλλά και για όλη την Ευρώπη, με την επανεκκίνηση να εκτιμάται από το τέλος του πρώτου εξαμήνου και μετά, από την στιγμή που θα έχουν προχωρήσει και οι εμβολιασμοί.