Πρόσφατη μελέτη της SHR αποκάλυψε ότι τα ξενοδοχεία επιβαρύνονται με αύξηση 47% στο κόστος της διαφήμισης όταν οι Online Travel Agents (OTAs) προσφέρουν χαμηλότερες τιμές από τις δικές τους. Συγκεκριμένα, αναλύοντας 27 εκατομμύρια εμφανίσεις κόστους ανά κλικ (CPC), η έρευνα έδειξε ότι το μέσο CPC ανέρχεται στα $0,97 όταν οι OTAs έχουν τις χαμηλότερες τιμές, σε σύγκριση με $0,66 όταν τα ξενοδοχεία διατηρούν την τιμολογιακή τους υπεροχή. Ακόμη και όταν οι τιμές είναι ίδιες, το CPC παραμένει υψηλό στα $0,89, δηλαδή 35,9% υψηλότερο από τα ξενοδοχεία που δίνουν προτεραιότητα στις άμεσες κρατήσεις. Η μελέτη τονίζει ότι, αν και οι OTAs παρέχουν ευρύτερη ορατότητα, η παραχώρηση της τιμολογιακής ακεραιότητας αυξάνει το διαφημιστικό κόστος και μειώνει την κερδοφορία. Ο Steve Collins, VP Digital Marketing στη SHR, προτείνει στα ξενοδοχεία να εστιάσουν στις άμεσες κρατήσεις, διατηρώντας ισορροπημένες σχέσεις με τους OTAs, ώστε να μειώσουν τα κόστη και να ενισχύσουν τη βιώσιμη ανάπτυξη. Η μελέτη υπογραμμίζει τη σημασία μιας ολοκληρωμένης ψηφιακής στρατηγικής για την ενίσχυση των άμεσων καναλιών κρατήσεων, τη μείωση εξάρτησης από τους OTAs και την αποτελεσματική κατανομή πόρων. Οι ειδικοί προβλέπουν ότι μέχρι το 2030 οι άμεσες κρατήσεις θα ξεπεράσουν τις κρατήσεις μέσω OTAs, τονίζοντας τη σημασία της τιμολογιακής συνέπειας και των επενδύσεων σε δραστηριότητες οικοδόμησης της επωνυμίας για μακροπρόθεσμη κερδοφορία.
Ξενοδοχεία: Περισσότερες απευθείας κρατήσεις έως το 2030
