Σχεδόν το ένα τρίτο των ταξιδιωτών από τις ΗΠΑ (32%) είναι πιθανό να χρησιμοποιήσουν το ChatGPT για να σχεδιάσουν ένα ταξίδι, σύμφωνα με πρόσφατη μελέτη του Longwoods International. «Η ταξιδιωτική βιομηχανία ήταν πάντα leader στην υιοθέτηση νέων τεχνολογιών, από τα πρώιμα αυτοματοποιημένα συστήματα κρατήσεων μέχρι το διαδίκτυο και τα social media», ανέφερε ο Amir Eylon, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Longwoods International. «Αναμένουμε παρόμοια υιοθέτηση από τη βιομηχανία και τους ταξιδιώτες της τεχνητής νοημοσύνης στον ταξιδιωτικό σχεδιασμό και τη λήψη αποφάσεων». Παρόλα αυτά, αξίζει να σημειωθεί ότι η έρευνα διαπίστωσε ότι το 45% των Αμερικανών ταξιδιωτών είναι απίθανο να χρησιμοποιήσει ένα ΑΙ chatbot για τον προγραμματισμό ταξιδιών. Και περισσότερο από το ένα τέταρτο όμως των ερωτηθέντων (27%) ανέφεραν ότι δεν γνωρίζουν το ChatGPT. Τους τελευταίους μήνες, πολλοί άνθρωποι προσπάθησαν να σχεδιάσουν ένα ταξίδι χρησιμοποιώντας το ChatGPT, χωρίς ωστόσο πάντα τα αποτελέσματα να είναι τα επιθυμητά. Ο ταξιδιωτικός συντάκτης του CNBC το έπιασε να συλλέγει λανθασμένες πληροφορίες, ενώ ένας συγγραφέας του Conde Nast Traveler διαπίστωσε ότι «η έλλειψη εξειδίκευσης του chatbot – και τα πραγματικά λάθη – μπορεί να είναι εξαντλητικά όταν πρόκειται για ταξιδιωτικές προτάσεις».