Τις ταξιδιωτικές τάσεις που θα κυριαρχήσουν το 2023 αποκαλύπτει πρόσφατη έκθεση της American Express. Σύμφωνα με τα στοιχεία, φέτος πολλοί θα είναι αυτοί που θα οργανώσουν ταξίδια, τα οποία εμπνέονται από δημοφιλείς ταινίες, σειρές, καθώς οι ταξιδιώτες επιθυμούν να δουν από κοντά τα μέρη που παρακολουθούν στην οθόνη. Παράλληλα, το φαγητό αποτελεί κεντρικό σημείο της ταξιδιωτικής εμπειρίας, αφού η επιλογή προορισμού συνδέεται στενά με τις γεύσεις που οι τουρίστες επιθυμούν να δοκιμάσουν. Εκτός από το φαγητό, οι διακοπές που συνδέονται με το Wellness κερδίζουν συνεχώς έδαφος. Όλο και περισσότεροι άνθρωποι εστιάζουν στην πνευματική και σωματική τους υγεία και ανακαλύπτουν εναλλακτικούς προορισμούς, με διάθεση να στηρίξουν την κοινότητα που επισκέπτονται. Η έκθεση, που βασίζεται σε στοιχεία έρευνας από ταξιδιώτες από τις Ηνωμένες Πολιτείες, την Αυστραλία, τον Καναδά, το Μεξικό, την Ιαπωνία, την Ινδία και το Ηνωμένο Βασίλειο, διαπίστωσε ότι περισσότεροι από τους μισούς (52%) των ερωτηθέντων δηλώνουν ότι σχεδιάζουν να κάνουν περισσότερα ταξίδια φέτος από πέρυσι και το 50% των ερωτηθέντων σχεδιάζουν να ξοδέψουν περισσότερα χρήματα για ταξίδια το 2023 από το 2022. Αξίζει να σημειωθεί ότι το 84% των ερωτηθέντων Gen Z και Millennials θα προτιμούσαν να κάνουν αξέχαστες διακοπές παρά να αγοράσουν ένα νέο είδος πολυτελείας και το 79% συμφωνεί ότι τα ταξίδια αποτελούν σημαντική προτεραιότητα.