Μια πρόσφατη έρευνα της Booking.com διαπίστωσε ότι το 60% των ταξιδιωτών «επιθυμούν να έχουν αυθεντικές εμπειρίες στις διακοπές τους, οι οποίες είναι αντιπροσωπευτικές της τοπικής κουλτούρας». Αυτό μπορεί να ξεκινήσει από το σχεδιασμό του ξενοδοχείου, ο οποίος είναι σε θέση να δημιουργήσει μια ξεχωριστή ταυτότητα και να μεταδώσει την επιθυμητή αίσθηση, ενσωματώνοντας στοιχεία που αντικατοπτρίζουν την τοπική κοινότητα. Ιδιαίτερα οι Millennials δίνουν μεγάλη βαρύτητα στις αυθεντικές και μοναδικές εμπειρίες. Θέλουν να δειπνήσουν με τοπικά τρόφιμα και ποτά, όπως η ελληνική μπύρα και το κρασί. Πολλοί προσπαθούν επίσης να αλληλοεπιδράσουν με την κοινότητα και να συμμετάσχουν σε δραστηριότητες που τους κάνουν να αισθάνονται σαν ντόπιοι. Για τις επιχειρήσεις φιλοξενίας, αυτή είναι μια ευκαιρία να έχουν θετικό αντίκτυπο υποστηρίζοντας την τοπική οικονομία. Καθώς εδραιώνονται, οι ιδιοκτήτες ξενοδοχείων μπορούν να συνεργαστούν με μικρές επιχειρήσεις της περιοχής, όπως μπουτίκ, υπηρεσίες ξεναγών και εστιατόρια, και να διασφαλίσουν ότι έχουν συνεχή έσοδα καθ’ ‘όλη τη διάρκεια της τουριστικής περιόδου και πέραν αυτής.