Εγγυημένη φαίνεται να είναι η επιτυχία του ξενοδοχειακού μπουφέ που περιλαμβάνει τοπικές σπεσιαλιτέ, φρέσκα αυγά και διαφορετικές επιλογές σε καφέ. Οι ξενοδόχοι που επενδύουν στη συγκεκριμένη κατηγορία κερδίζουν ευκολότερα την εμπιστοσύνη των πελατών τους, καθώς η παράδοση συχνά συνδέεται με την υψηλή ποιότητα και τα σχετικά γεύματα δείχνουν ότι προετοιμάστηκαν από επαγγελματίες που ενδιαφέρονται για την
ικανοποίηση του επισκέπτη. Σύμφωνα με τα στοιχεία της αγοράς, ένα σημαντικό ποσοστό πελατών στα ξενοδοχεία είναι μάλιστα διατεθειμένο να πληρώσει ένα υψηλότερο αντίτιμο, προκειμένου να λάβει υψηλότερης ποιότητας υπηρεσίες που σχετίζονται και με το πρωινό. Αντίθετα, οι πελάτες παρουσιάζονται ιδιαίτερα ενοχλημένοι όταν σερβίρονται προϊόντα που έχουν μείνει από την προηγούμενη ημέρα ή όταν ο μπουφές δεν είναι γεμάτος. Παράλληλα, όλο και περισσότεροι πελάτες επιθυμούν ιδιαίτερες γεύσεις που συνδέονται με την υγιεινή διατροφή.