Σημαντικό ρόλο αναμένεται να παίξει η τεχνολογία στα ξενοδοχεία τα επόμενα χρόνια, καθώς μετά από σχεδόν 3 χρόνια πανδημίας νέες τάσεις έχουν παγιωθεί. Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα του Skift και της Oracle Hospitality, ένα σημαντικό ποσοστό των επισκεπτών δεν επιθυμεί να έρχεται σε επαφή με το προσωπικό του ξενοδοχείου και θα προτιμούσε αυτοματοποιημένες τεχνολογικά λύσεις, προκειμένου να εξυπηρετηθεί. Όπως επισημαίνεται στην έρευνα, περισσότερο από το 70% των πελατών προτιμούν ένα ξενοδοχείο με τεχνολογία που θα τους επιτρέπει να διαχειρίζονται ολόκληρη την εμπειρία τους μέσω των κινητών τους είτε πρόκειται για το check-in είτε για πληρωμές, ώστε να έχουν περιορισμένη επαφή όχι μόνο με το προσωπικό αλλά και με τους υπόλοιπους επισκέπτες. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι οι ξενοδόχοι καλούνται να προχωρήσουν σε σχετικές επενδύσεις που θα αυτοματοποιήσουν κάποιες από τις διαδικασίες ή οποίες μάλιστα θα δώσουν λύσεις και στο πρόβλημα της έλλειψης προσωπικού.