Μέχρι τα τέλη του 2026 ή τις αρχές του 2027 αναμένεται να ολοκληρωθεί και να τεθεί σε λειτουργία ο νέος Προαστιακός Σιδηρόδρομος Δυτικής Αττικής, ο οποίος θα συνδέει τις παραθαλάσσιες περιοχές από την Ελευσίνα έως τα Μέγαρα με το υφιστάμενο δίκτυο προς Αθήνα, Πειραιά και Αεροδρόμιο. Η νέα γραμμή, μήκους 36 χλμ., θα ακολουθεί τη διαδρομή της παλαιάς σιδηροδρομικής γραμμής Πελοποννήσου και θα περιλαμβάνει οκτώ σταθμούς: ΕΛΠΕ Ασπροπύργου, Ασπρόπυργος, Βαμβακιά, Ελευσίνα, ΕΛΠΕ Ελευσίνας, Λουτρόπυργος, Νέα Πέραμος και Μέγαρα. Το έργο, που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης και υλοποιείται από την εταιρεία ΜΕΤΚΑ (Metlen), προβλέπει πλήρη ανακαίνιση της γραμμής με νέες υποδομές, συστήματα σηματοδότησης (ETCS L1), ηλεκτροκίνηση και τηλεπικοινωνιακές εγκαταστάσεις. Επιπλέον, προβλέπεται και η προαιρετική κατασκευή κλάδου προς τον παλιό σταθμό Μεγάρων. Ο νέος Προαστιακός αναμένεται να εξυπηρετήσει εργαζόμενους και κατοίκους της περιοχής, ενώ θα διευκολύνει τη λειτουργία logistics hubs, μειώνοντας την κυκλοφορία βαρέων οχημάτων στον οδικό άξονα ΠΑΘΕ και προσφέροντας σημαντικά οφέλη στην κυκλοφορία και το περιβάλλον.
Στα τέλη του 2026 η λειτουργία του νέου Προαστιακού
