Παρότι ο Φεβρουάριος δεν είναι από τους πιο δυνατούς μήνες για τον τουρισμό, οι επαγγελματίες του κλάδου αξιοποιούν αφορμές όπως η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου για να ενισχύσουν την κίνηση. Όπως αναφέρει το ΑΠΕ ΜΠΕ, τα τελευταία χρόνια, ξενοδοχεία σε διάφορες περιοχές προσφέρουν ειδικά πακέτα που περιλαμβάνουν ρομαντικά δείπνα, διαμονή και υπηρεσίες ευεξίας. Στη Θεσσαλονίκη, η Ένωση Ξενοδόχων προωθεί την καμπάνια «Stay in love», που έχει μεγάλη ανταπόκριση, καθώς οι προκρατήσεις δείχνουν αυξημένη ζήτηση. Ο πρόεδρος της Ένωσης, Ανδρέας Μανδρίνος, αποδίδει την αύξηση στην προβολή της πόλης, στο μετρό και στο άνοιγμα των συνόρων. Στην Αθήνα, όπου ο Φεβρουάριος είναι παραδοσιακά πιο ήρεμος, παρατηρείται καλύτερη κίνηση σε σχέση με άλλες χρονιές, σύμφωνα με τον πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων, Ευγένιο Βασιλικό. Η γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου, που φέτος πέφτει Παρασκευή, ενισχύει τη ροή τουριστών, ενώ προωθούνται προσφορές διαμονής και εμπειριών. Αντίστοιχες πρωτοβουλίες λαμβάνονται και σε άλλες περιοχές, όπως η Δράμα, η λίμνη Πλαστήρα, η Αριδαία, το Καρπενήσι και η Καλαμπάκα. Στον Μυστρά, το ξενοδοχείο Euphoria Retreat προσφέρει προγράμματα ευεξίας για ζευγάρια, τα οποία έχουν μεγάλη επιτυχία. Η δημιουργία θεματικών πακέτων για τον Άγιο Βαλεντίνο προσφέρει στους ταξιδιώτες μια μοναδική εμπειρία, ενισχύοντας παράλληλα τον τουρισμό σε μια περίοδο που παραδοσιακά είναι πιο ήσυχη.
Ρομαντικά πακέτα διαμονής – Μια τάση που ενισχύει την κίνηση το Φεβρουάριο
