Διαφημιστική εκστρατεία για την προώθηση του «Shopping in Greece» θα υλοποιήσει ο ΕΟΤ στο πλαίσιο της καμπάνιας που κάνει ήδη για τον τουρισμό, κατόπιν συμφωνίας που προέκυψε από συνάντηση ανάμεσα στον υπουργό Τουρισμό Βασίλη Κικίλια και τον πρόεδρο της ΕΣΕΕ Γιώργο Καρανίκα, παρουσία του γενικού Γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη και του Β΄ αντιπροέδρου της ΕΣΕΕ Θοδωρή Καπράλου. Όπως αναφέρει η ΕΣΕΕ, είναι η πρώτη φορά που ο ΕΟΤ αναλαμβάνει την υλοποίηση καμπάνιας για το Shopping in Greece, εξέλιξη που έρχεται μετά την πρόσφατη δημοσιοποίηση των αποτελεσμάτων της μεγάλης Έρευνας της ΕΣΕΕ για τις τουριστικές δαπάνες της χώρας μας, η οποία κατέδειξε τα μεγάλα περιθώρια που υπάρχουν για την διασύνδεση Τουρισμού – Εμπορίου, με σημαντικά, πολλαπλασιαστικά οφέλη για τους δύο κλάδους και για το σύνολο της οικονομίας. «Πρόκειται για την ικανοποίηση ενός πάγιου και στρατηγικής σημασίας αιτήματος του εμπορικού κόσμου που αφενός θα εμπλουτίσει το ελληνικό τουριστικό προϊόν, συμβάλλοντας στην επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, αφετέρου αναμένεται ότι θα ενισχύσει σημαντικά το τζίρο κα τα κέρδη χιλιάδων μικρομεσαίων εμπορικών επιχειρήσεων σε όλη τη χώρα που εμπλέκονται ενεργά στο ευρύτερο «οικοσύστημα» του τουρισμού εμπορευόμενες, κυρίως, προϊόντα αγροδιατροφής, ένδυσης – υπόδησης, σουβενίρ και είδη αργυροχρυσοχοΐας», τονίζει η Συνομοσπονδία.