Μεγάλες αλλαγές και στην τουριστική βιομηχανία έχει προκαλέσει η γενιά των Millennials, καθώς πρόκειται για μια κατηγορία επισκεπτών με τελείως διαφορετικές αντιλήψεις σε σχέση με τα ταξίδια από τους μεγαλύτερους σε ηλικία τουρίστες.
Πιο αναλυτικά, για να προσελκύσει ο ξενοδόχος στο κατάλυμά του τους γεννημένους μεταξύ 1981-1996 θα πρέπει να γνωρίζει ότι η συγκεκριμένη γενιά προτιμά να ταξιδεύει πολλές φορές το χρόνο για λιγότερες ημέρες, παρά να επισκέπτεται ένα ξενοδοχείο μια φορά το χρόνο στη διάρκεια της καλοκαιρινής άδειας. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι millennials να απομακρύνονται σταδιακά από την πολυτέλεια και να αναζητούν κυρίως εμπειρίες που δίνουν τη δυνατότητα να κατανοήσουν την κουλτούρα του προορισμού και να αισθανθούν την ιδιαιτερότητα του τόπου. Παράλληλα, έχουν την τάση να επιλέγουν ξενοδοχείο με βάση την εικόνα του στα social media και θεωρούν σημαντικές τις online κριτικές που γράφουν οι πελάτες των ξενοδοχείων. Οι περισσότεροι millennials «κλείνουν» ξενοδοχεία που προσφέρουν πιο παραδοσιακές γαστρονομικές εμπειρίες και δίνουν την δυνατότητα να κανονίσουν εύκολα δραστηριότητες ή εκδρομές.