H Divani Collection Hotels αποτελεί βασικό συντελεστή στην ελληνική τουριστική αγορά, με τις premium υπηρεσίες σε όλες τις μονάδες της, τα μοναδικά ξενοδοχεία της που προσφέρουν οικογενειακή ατμόσφαιρα και την αφοσίωσή της στην ικανοποίηση των επιθυμιών όλων των καλεσμένων της. Μετρώντας 60 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας στην ιστορία της ελληνικής βιομηχανίας φιλοξενίας, η Divani Collection Hotels αποτελείται από 7 ξενοδοχεία στην Ελλάδα. Το hoteliernews.gr επικοινώνησε με την Marketing & Operations Director του Ομίλου, κ. Κωνσταντίνα Διβάνη, η οποία αναφέρθηκε στο μοντέλο του σύγχρονου ταξιδιώτη, τα προβλήματα στους αστικούς προορισμούς αλλά και για το μέλλον του συνεδριακού τουρισμού.
Η πανδημία μετέβαλε τα δεδομένα στην τουριστική αγορά, επηρεάζοντας σημαντικά και τις προτιμήσεις των επισκεπτών στα ξενοδοχεία. Πως θα περιγράφατε το σύγχρονο ταξιδιώτη και τι πιστεύετε ότι ζητά από ένα ξενοδοχείο, προκειμένου να πραγματοποιήσει κράτηση;
Μετρώντας 60 χρόνια επιτυχημένης παρουσίας, η Divani Collection Hotels αποτελείται σήμερα από 7 ξενοδοχεία στην Ελλάδα (Αθήνα, Μετέωρα, Λάρισα και Κέρκυρα). Τώρα πλέον είμαστε σίγουροι για το τι αναζητά ο σύγχρονος επισκέπτης και αυτό προσπαθούμε και εμείς να του παρέχουμε. Υψηλού επιπέδου υπηρεσίες, άψογη εξυπηρέτηση από καλά καταρτισμένο προσωπικό και παροχή εμπειριών που θα κάνουν το ταξίδι του ανεπανάληπτο. Π.χ σε εμάς, οι φιλοξενούμενοί μας θα βρουν:
· Υπηρεσίες υψηλής ποιότητας διαμονής
· Δυνατότητα διοργάνωσης συνεδρίων και εταιρικών εκδηλώσεων (πχ το Divani Caravel διαθέτει 18 αίθουσες, green room και πολλές δυνατότητες σε audiovisual)
· Γευστικές απολαύσεις και Γαστρονομία
· Wellbeing (Spa, Γυμναστήριο και θεραπείες πρόληψης για ένα καλύτερο ευ ζην)
· Εμπειρίες ζωής ( διοργάνωση γάμων, βαφτίσεων ή ξέγνοιαστων διακοπών)
Παρά το γεγονός ότι το καλοκαίρι του 2022 ο ελληνικός Τουρισμός παρουσίασε θετικά αποτελέσματα, τα ξενοδοχεία στους αστικούς προορισμούς φαίνεται να αντιμετωπίζουν ακόμα σημαντικές δυσκολίες. Ποια είναι η πρόβλεψή σας για το 2022;
Τον τελευταίο ενάμιση χρόνο, αντιμετωπίσαμε πολλές δυσκολίες και η πανδημία επαναπροσδιόρισε τον τρόπο με τον οποίο ταξιδεύουμε. Παρόλο που η πανδημία δεν έχει τελειώσει ακόμα, έχει αρχίσει να διαφαίνεται ένα αίσθημα ελπίδας για το μέλλον. Ειδικά ο Ελληνικός Τουρισμός πιστεύω ότι θα έχει μεγάλη ανάπτυξη από την άνοιξη και μετά. Η πανδημία μας ανάγκασε να επικεντρωθούμε στα πράγματα και τους ανθρώπους που έχουν μεγάλη σημασία στις ζωές μας. Έτσι θεωρώ ότι ο κόσμος θα αναζητήσει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες αλλά και ταξίδια που θα είναι αποκλειστικά για χαλάρωση και εμπειρίες.
Ένα από τα trends που είδαμε να γεννιούνται μέσα από την πανδημία είναι η μετατροπή των ξενοδοχείων σε εργασιακό χώρο, εξαιτίας της εκτεταμένης τηλεργασίας. Πως τα ξενοδοχεία 12μηνης λειτουργίας μπορούν να αξιοποιήσουν προς όφελός τους την τάση αυτή;
Αυτό είναι σίγουρα μια μεγάλη ευκαιρία για τα ξενοδοχεία με την προϋπόθεση ότι είναι και κατάλληλα εξοπλισμένα για αυτό το σκοπό, αφού προσελκύουν κοινό που δεν το είχαν πριν. Εμείς και στα τρία ξενοδοχεία της Αθήνας έχουμε δημιουργήσει ειδικά πακέτα για όσους έχουν μία πολυάσχολη μέρα με τηλέφωνα και video κλήσεις.
Πχ. ένα ημερήσιο πακέτο περιλαμβάνει:
· Χρήση δωματίου μέχρι τις 18.00
· Mini breakfast με την άφιξη
· 20% έκπτωση σε όλη την κατανάλωση του εστιατορίου
· Υψηλής ταχύτητας Wi-Fi
Η επιλογή αυτού του νέου ξενοδοχειακού προϊόντος, είναι μία μεγάλη τάση που ξεκίνησε πριν ένα χρόνο και εξακολουθεί να έχει ζήτηση. Το πλεονέκτημα είναι η ιδιωτικότητα, η ησυχία και η δυνατότητα αποκλειστικής χρήσης μπάνιου, κάτι που δεν ισχύει στους άλλους χώρους γραφείων που μπορεί κανείς να ενοικιάσει ανά μέρα ή ώρα. Επίσης, στο Divani Caravel έχουμε και green room που θυμίζει studio τηλεόρασης για αυτό το σκοπό. Οι περισσότερες αίθουσες έχουν τον βασικό εξοπλισμό σε audiovisual και σε συνδυασμό με τα εστιατόριά μας ή τη διαμονή, οι business επισκέπτες καλύπτουν όλες τις ανάγκες τους.
Ο όμιλος Διβάνη έχει μακρά παράδοση στη διοργάνωση εκδηλώσεων και συνεδρίων. Ποιο πιστεύετε ότι είναι το μέλλον του συνεδριακού τουρισμού;
Ο συνεδριακός τουρισμός αποτελεί ένα ισχυρό χαρτί για τις πόλεις που διαθέτουν τις υποδομές και το know how σχετικών εκδηλώσεων, καθώς προσελκύουν στοχευμένα κόσμο, επαγγελματίες που διαθέτουν τη δυνατότητα να δαπανήσουν χρήματα στον προορισμό.
Επίσης δίνουν πληρότητες στα ξενοδοχεία σε off season περιόδους και, κυρίως, λειτουργούν ως πρεσβευτές του προορισμού και ενισχύουν την προβολή διά στόματος, που είθισται να αποκαλείται word of mouth. Η Αθήνα βάσει τελευταίων ερευνών προσελκύει περίπου το 40% του συνεδριακού τουρισμού στην Ελλάδα με στόχο να προσελκύσει μεγάλα διεθνή συνέδρια. Σίγουρα η πανδημία μας πήγε πίσω, αλλά θεωρώ βέβαιο ότι σύντομα θα ανακάμψουμε.
Όσον αφορά στον Όμιλο Διβάνη, η πείρα μας μετά από 60 χρόνια στην αγορά, μας έχει κάνει πρωτοπόρους στον χώρο αυτό. Όλα μας τα ξενοδοχεία διαθέτουν αίθουσες με όλο τον απαραίτητο εξοπλισμό, εξαιρετικές γευστικές επιλογές και δυνατότητα διαμονής με υψηλού επιπέδου υπηρεσίες. Ειδικά το Divani Caravel ίσως είναι το μόνο ξενοδοχείο στην Ελλάδα που διαθέτει 18 διαφορετικές αίθουσες με audiovisual, green room και private rooms για οποιαδήποτε είδους εκδήλωσης.
Το τελευταίο διάστημα παρατηρείται επενδυτική «έκρηξη» στην Αθήνα, καθώς νέες μονάδες ετοιμάζονται για εγκαίνια μέσα στο 2022 ή τα επόμενα χρόνια. «Αντέχει» η Αθήνα τόσες ξενοδοχειακές μονάδες, αν αναλογιστούμε και τον ανταγωνισμό που δέχονται από τα Airbnb;
Παρόλο που τα τελευταία χρόνια ο τουρισμός πέρασε μία μεγάλη κρίση, τον τελευταίο καιρό παρατηρούμε μία αύξηση σε νέες μονάδες. Όμως δεν είναι τυχαίο. Ο κόσμος έχει ανάγκη από ταξίδια και μεγάλη διάθεση να τα πραγματοποιήσει όταν οι συνθήκες το επιτρέψουν. Το τέλος της πανδημίας θα επιταχύνει αυτή την τάση. Μιλώντας ειδικά για την Αθήνα, το τουριστικό της προϊόν διαρκώς εμπλουτίζεται και θα εμπλουτιστεί ακόμα περισσότερο στο άμεσο μέλλον. Τα έργα στο Ελληνικό για παράδειγμα θα αφήσουν ένα ισχυρό τουριστικό αποτύπωμα, καθώς θα βάλουν την Αθήνα σε έναν διαφορετικό χάρτη πελατείας υψηλού εισοδήματος, δημιουργώντας μια εντελώς νέα δυναμική.
Προφανώς υπάρχουν και οι πιο ευκαιριακοί παίκτες, αλλά ο επισκέπτης σήμερα είναι πολύ πιο ενημερωμένος, έχει απαιτήσεις που δεν σταματούν στο δωμάτιο και στο πρωινό, αναζητά την εξατομικευμένη εμπειρία και το λεγόμενο value for money. Οι περισσότεροι ξένοι αλλά και Έλληνες τουρίστες ζητούν καλύτερες εγκαταστάσεις, καλύτερη εξυπηρέτηση και γενικά ζητούν από την χώρα να ανέβει επίπεδο και κυρίως είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν πιο ακριβά αυτή την αναβάθμιση. Για αυτό και εμείς στον Όμιλο Διβάνη δεν σταματάμε να ανανεωνόμαστε. Αυτή την περίοδο επανασχεδιάζουμε κάποια νέα προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρουμε, εντάσσουμε νέες τεχνολογίες ( PMS και προγραμμάτων), ανανεώνουμε και αναβαθμίζουμε τα προϊόντα μας ( δωμάτια, εστιατόρια και κοινόχρηστους χώρους) και επικοινωνούμε το νέο πρόγραμμα loyalty και δίνουμε έμφαση στη βιωσιμότητα. Η καινοτομία και η συνεχής εκπαίδευση του προσωπικού μας είναι σε πρώτη προτεραιότητα, καλύπτοντας τις ανάγκες και του πιο απαιτητικού επισκέπτη και προσφέροντας ανεπανάληπτες εμπειρίες ζωής!