Οι εξατομικευμένες εμπειρίες και τα βιωματικά ταξίδια φαίνεται ότι θα κυριαρχήσουν στις προτιμήσεις των τουριστών μετά την πανδημία, καθώς οι σύγχρονοι επισκέπτες προτιμούν να αγοράζουν εμπειρίες έναντι πραγμάτων και αναμένεται να συνεχίσουν να τηρούν το social distancing.
Σύμφωνα με έρευνα του Skift, το 67% των εύπορων ταξιδιωτών στις ΗΠΑ δίνουν προτεραιότητα στις εμπειρίες όταν ταξιδεύουν, ενώ έρευνα του Phocuswright διαπίστωσε ότι οι επισκέπτες ξοδεύουν το 26% του ταξιδιωτικού τους προϋπολογισμού σε εμπειρίες, προτιμώντας τις εξατομικευμένες δραστηριότητες. Το αποτέλεσμα είναι πλέον οι ειδικές υπηρεσίες που προσφέρονται στα ξενοδοχεία, όπως οι χαλαρωτικές αποδράσεις, οι θεραπείες ευεξίας και οι περιπετειώδεις διακοπές, ενώ αυξημένο ενδιαφέρον παρατηρείται για τοπικές εμπειρίες με «πρωταγωνιστή» το φαγητό. Η τοπική κουζίνα με υψηλής ποιότητας υλικά «παίζει» πλέον ψηλά στις προτιμήσεις και θα μπορούσε να αποτελέσει «πόλο έλξης» τουριστών στην Ελλάδα.