Ένα “εργαλείο” που μπορεί να συμβάλει στην αύξηση των κρατήσεων είναι διαθέσιμο για τα ξενοδοχεία από την Google. Πρόκειται για την υπηρεσία Google Hotel Ads, που δίνει τη δυνατότητα στον ξενοδόχο να παρουσιάσει στις αναζητήσεις και στους χάρτες τις τιμές απευθείας, να οδηγήσει τον υποψήφιο πελάτη στη μηχανή κρατήσεων της ιστοσελίδας του ξενοδοχείου και να ανταγωνιστεί τα κανάλια πώλησης, όπως τη Booking & Expedia.
Το Google Hotel Ads είναι ένα συμπληρωματικό εργαλείο των Google Ads που αντλεί διαθεσιμότητα και τιμές δωματίων, ή ακόμα ειδικές προσφορές ή ειδικές τιμές για μέλη του
loyalty club κ.λπ, μέσα από την επίσημη μηχανή κρατήσεων του ξενοδοχείου. Το ξενοδοχείο δημιουργεί λογαριασμό Google Hotel Center, τον συνδέει με τον λογαριασμό του στα Google Ads, ώστε οι τιμές και η διαθεσιμότητα να συνδέονται με τις διαφημίσεις του, και στη συνέχεια στήνει καμπάνιες, ορίζοντας το budget και το ποσό που θέλει να πληρώνει ανά κλικ ή ανά κράτηση. Ο υποψήφιος πελάτης βλέπει τις τιμές, τις συγκρίνει με τα ΟΤΑs και μπορεί να κάνει απευθείας κράτηση μέσα από τη Google.