Εκπτώσεις και προσφορές αναζητούν οι τουρίστες στα ξενοδοχεία

Παρά το γεγονός ότι η διάθεση για ταξίδια παραμένει ισχυρή, το 53% των ταξιδιωτών δε νιώθει ασφάλεια χωρίς το εμβόλιο του κορονοϊού, σύμφωνα με τα στοιχεία πρόσφατης έρευνας.

Πιο αναλυτικά, με βάση παγκόσμια έρευνα της Booking.com, οι ταξιδιώτες από εδώ και στο εξής θα δίνουν ιδιαίτερη έμφαση στις τιμές των καταλυμάτων, θα αναζητούν συστηματικά εκπτώσεις και προσφορές, ενώ οι ευνοϊκές πολιτικές ακύρωσης θα αποτελούν σημαντικό παράγοντα για να πραγματοποιήσουν κράτηση. Όπως έχει ήδη παρατηρηθεί, οι κοντινοί προορισμοί παίζουν «ψηλά» στις προτιμήσεις και θα συνεχίσουν στο προσεχές διάστημα, με το 42% να προτιμά ταξίδια εντός των συνόρων μεσοπρόθεσμα, εντός των ερχόμενων 7 έως 12 μηνών, και το 34% μακροπρόθεσμα, εντός των ερχόμενων 12 μηνών και άνω. Το 44% επιθυμεί να εξερευνήσει νέους ταξιδιωτικούς προορισμούς στη δική τους περιοχή ή χώρα και το 40% επιθυμεί να δαπανήσει χρόνο στη φύση ανακαλύπτοντας τις ομορφιές του τόπου του. Ιδιαίτερα προσεκτικοί παρουσιάζονται οι Γερμανοί, καθώς το 55% σκοπεύει να πάρει περισσότερα μέτρα, έχοντας την ίδια απαίτηση και από την τουριστική βιομηχανία. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 51% θα κάνει κράτηση μόνο σε συγκεκριμένο ξενοδοχείο που είναι γνωστό ότι τηρεί κατά γράμμα τα υγειονομικά πρωτόκολλα. Το 58% προτιμά καταλύματα με αντιβακτηριδιακά προϊόντα και αντισηπτικά. Το 53% έχει την προσδοκία ότι η ταξιδιωτική βιομηχανία θα προσφέρει πιο βιώσιμες προσφορές και οι ταξιδιώτες τείνουν να προγραμματίζουν ταξίδια σε εναλλακτικούς προορισμούς προκειμένου να αποφύγουν την υψηλή σεζόν (43%) και τους προορισμούς με πολυκοσμία (46%). Για ένα σημαντικό ποσοστό οι τουριστικοί προορισμοί που παραδοσιακά συγκέντρωναν πολλούς τουρίστες δε βρίσκονται μέσα στις πρώτες επιλογές.

Exit mobile version