Όπως έχουν δείξει αρκετές έρευνες τα τελευταία χρόνια, οι σύγχρονοι επισκέπτες επιλέγουν προορισμούς όχι μόνο για να χαλαρώσουν στην παραλία, αλλά κυρίως για να αποκομίσουν νέες εμπειρίες. Η ύπαρξη ενός μέρους που μπορεί ο τουρίστας να συζητήσει με άλλους είναι αναπόσπαστο κομμάτι της ξενοδοχειακής εμπειρίας, με αποτέλεσμα το bar να γίνεται συχνά σημείο αναφοράς. Σε αντίθεση με άλλες επιχειρήσεις, ένα ξενοδοχείο δε χρειάζεται να είναι εξοπλισμένο με κάθε ποτό που κυκλοφορεί στην αγορά. Ωστόσο, είναι σημαντικό να διαμορφωθεί ένας ευχάριστος χώρος με μια ικανοποιητική γκάμα επιλογών που να καλύπτει το μεγαλύτερο ποσοστό των προτιμήσεων. Παρά το γεγονός ότι το bar μπορεί να αποφέρει σημαντικά οφέλη στο ξενοδοχείο, υπάρχουν όμως αρκετές προκλήσεις που καλείται να αντιμετωπίσει ο επαγγελματίας. Μια κακή στρατηγική τιμολόγησης μπορεί να επηρεάσει τις πωλήσεις, ενώ τα ξενοδοχεία καλούνται να θέσουν αυστηρούς κανόνες όσον αφορά το θόρυβο, ώστε να μην αναστατωθούν οι λοιποί επισκέπτες που διαμένουν στο κατάλυμα. Παράλληλα, το προσωπικό αρκετές φορές βρίσκεται αντιμέτωπο με διαφωνίες ή και καβγάδες, που πρέπει να διαχειριστεί καταλλήλως προκειμένου να μη βλάψει το brand name του ξενοδοχείου.