Ενδιαφέροντα συμπεράσματα προκύπτουν από την τελευταία μελέτη της H2c «The Hotel Direct Booking Acceleration», η οποία αναλύει τις τεχνολογίες και στρατηγικές που διαμορφώνουν το μέλλον των άμεσων κρατήσεων στα ξενοδοχεία. Τα κύρια ευρήματα δείχνουν ότι οι άμεσες διαδικτυακές πωλήσεις σταθεροποιούνται μετά την αύξηση που παρατηρήθηκε το 2022 λόγω της πανδημίας, με την ανάπτυξη εσόδων να ευθυγραμμίζεται με τα πρότυπα πριν από τον COVID-19 και να ακολουθεί μια “βιώσιμη πορεία.” Οι άμεσες διαδικτυακές κρατήσεις αυξήθηκαν από 19% το 2019 σε 21% το 2023. Οι κρατήσεις μέσω κινητών αναμένεται να συνεχίσουν να υπερβαίνουν αυτές που πραγματοποιούνται μέσω υπολογιστών, φτάνοντας σχεδόν το 50% των άμεσων κρατήσεων. Επιπλέον, η τεχνητή νοημοσύνη παίζει κρίσιμο ρόλο στις στρατηγικές άμεσων κρατήσεων, συμβάλλοντας στην εξατομίκευση, στα chatbot και στη διαχείριση αποδόσεων. Η μελέτη περιλάμβανε 88 αλυσίδες ξενοδοχείων με 3,885 ξενοδοχεία και 578,653 δωμάτια.