Οι τουρίστες σε όλο τον κόσμο -και ειδικά στην Ευρώπη- υποστηρίζουν πλέον τα πιο φιλικά προς το περιβάλλον ταξίδια, όμως το επιπλέον κόστος συχνά αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα, σύμφωνα με στελέχη του κλάδου. Στη Γερμανία για παράδειγμα, το 24% των ταξιδιωτών πιστεύει ότι η βιωσιμότητα είναι ένα σημαντικό κριτήριο για την κράτηση διακοπών, σύμφωνα με έρευνα της ADAC. Ωστόσο, μόνο το 5-10% είναι πρόθυμο να πληρώσει έστω και λίγο παραπάνω για τη βιωσιμότητα. «Το πρόβλημα είναι ότι οι άνθρωποι δεν θέλουν απαραίτητα να πληρώσουν περισσότερα για τη βιωσιμότητα», δήλωσε η Charuta Fadnis, επικεφαλής έρευνας της Phocuswright. Η βιομηχανία αναζητά τρόπους να γίνει πιο «πράσινη» μετά την πανδημία και τους περιορισμούς που προέκυψαν, ωστόσο ακόμα οι δυσκολίες είναι αρκετές.