Καμπάνια προβολής επικεντρωμένη στον οινοτουρισμό αναμένεται να παρουσιάσει ο ΕΟΤ στα τέλη του έτους, σε συνεργασία με το Travel Channel, όπως είπε γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης. Ο κ. Φραγκάκης, εξήγησε ότι προτεραιότητα αποτελεί η προβολή των εμπειριών ως βασικό πυλώνα προσέλκυσης νέων επισκεπτών στην Ελλάδα. Η ειδική ιστοσελίδα θα περιλαμβάνει τα επισκέψιμα οινοποιία της χώρας. Σημειώνεται ότι στην Πελοπόννησο παράγεται το 1/3 του κρασιού της χώρας, όπως ανάφερε ο περιφερειάρχης Παναγιώτης Νίκας υπογραμμίζοντας ταυτόχρονα ότι η Περιφέρεια εργάζεται για να γίνει η Πελοπόννησος η αιχμή του δόρατος στον τουρισμό.