Ο καθηγητής Κωνσταντίνος Μαρινάκος, αντιπρόεδρος της ΠΟΞ και πρόεδρος του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής Πελοποννήσου, επισήμανε στο ΑΠΕ ΜΠΕ ότι το χάσμα στην τουριστική ανάπτυξη μεταξύ των περιοχών παραμένει, με οκτώ περιφέρειες να συγκεντρώνουν το 10% της αγοράς. Οι premium προορισμοί είχαν καλή απόδοση, με μικρές πτώσεις σε Μύκονο και Σαντορίνη, ενώ περιοχές όπως η Κρήτη, τα Δωδεκάνησα και η Ήπειρος σημείωσαν αύξηση. Ωστόσο, η Πελοπόννησος δεν κατάφερε να ξεπεράσει το 3% χωρίς το Costa Navarino, ενώ οι μικρές επιχειρήσεις αντιμετωπίζουν δυσκολίες λόγω υψηλών λειτουργικών εξόδων.
Ταυτόχρονα, η πρόεδρο της Ένωσης Ξενοδόχων Μαίρη Τριανταφυλλοπούλου Κω είπε στο Αθηναϊκό Πρακτορείο ότι παρά τη μείωση της αγοραστικής δύναμης των ξένων τουριστών, το νησί σημείωσε αύξηση 5% στην τουριστική κίνηση, ειδικά τον Σεπτέμβριο λόγω ευνοϊκών καιρικών συνθηκών. Ωστόσο, χρειάζεται βελτίωση στις υποδομές και στήριξη από την τοπική κοινωνία για την επέκταση της τουριστικής περιόδου. Τέλος, ο διευθυντής του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Τουρισμού καθηγητής Δημήτριος Μπούχαλης τονίζει τις επιπτώσεις του πληθωρισμού στον τουρισμό, με τους τουρίστες να επιλέγουν μικρότερα ταξίδια και λιγότερες δαπάνες. Προορισμοί που προσφέρουν εξατομικευμένες εμπειρίες και προσαρμοσμένα προϊόντα στις νέες συνθήκες είναι αυτοί που θα κερδίσουν στο μέλλον.