Μόλις το 45% των διακοπών καταφέρνουν να εκπληρώσουν τις προσδοκίες των ταξιδιωτών, σύμφωνα με έρευνα της ταξιδιωτικής εταιρείας Exodus Travels. Κατά μέσο όρο, οι ταξιδιώτες ψάχνουν 38 διαφορετικές ταξιδιωτικές ιστοσελίδες για να αποφασίσουν πού να πάνε, πώς να φτάσουν εκεί και που να κάνουν κράτηση, με το 58% να ομολογεί ότι εγκατέλειψε μια κράτηση επειδή η διαδικασία δημιουργούσε άγχος. Στο πλαίσιο της Arabian Travel Market 2024, ο Marc-Antoine Simon, ειδικός της TikTok, μοιράστηκε αναλύσεις σχετικά με τις πιο πρόσφατες τάσεις στο μάρκετινγκ, επιδεικνύοντας πώς το σύντομο αλλά ισχυρό περιεχόμενο μπορεί να επηρεάσει σημαντικά τις ταξιδιωτικές αποφάσεις ειδικά της Gen Z.
“Τα ταξίδια είναι μία από τις πιο επιθυμητές δραστηριότητες στη ζωή των ανθρώπων, τόσο πολύ ώστε θα θυσιάσουν σχεδόν τα πάντα για να ξεφύγουν. Δυστυχώς, η υψηλή πιθανότητα μιας εκδρομής να οδηγήσει σε απογοήτευση είναι ο λόγος που, πριν από μια εκδρομή, οι άνθρωποι κάνουν το έξτρα μίλι για να εξασφαλίσουν ότι η ανταμοιβή είναι η μέγιστη και ο κίνδυνος είναι ανενεργός,” είπε.
Ο Simon εξήγησε ότι σήμερα, η επιθυμία να αναλάβουν τον έλεγχο της εμπειρίας αναζήτησης οδηγεί τους ταξιδιώτες να ανταλλάσσουν λέξεις-κλειδιά, ερωτήματα για κοινότητες και πληροφορίες. Ειδική αναφορά έγινε στην Αλβανία, μια χώρα που συχνά παραβλέπεται ως τουριστικός προορισμός. Το 2022, η χώρα ξαφνικά έγινε δημοφιλής χάρη σε ένα κύμα από βίντεο που παρουσίαζαν τα τουριστικά της χαρακτηριστικά. Αναφέρθηκε ότι η επίδραση ήταν σημαντική, με τη Skyscanner να καταγράφει αύξηση κατά 44% στις αναζητήσεις πτήσεων προς την Αλβανία από το Ηνωμένο Βασίλειο και οι αναζητήσεις από τις Ηνωμένες Πολιτείες να βλέπουν επίσης μια σημαντική αύξηση.