Τα νησιά Σκύρος και Σέριφος κέρδισαν το στοίχημα της φετινής σεζόν, με τις πληρότητες των καταλυμάτων να κινούνται στο 80% περίπου. Από την αρχή της περιόδου και τα δυο νησιά σχεδίασαν και υλοποίησαν ειδική καμπάνια προβολής στοχεύοντας σχεδόν αποκλειστικά στον εσωτερικό τουρισμό, ειδικά τον Ιούλιο και τον Αύγουστο, αναδεικνύοντας κάποια βασικά χαρακτηριστικά όπως το πλήθος μη οργανωμένων παραλιών, που στις ιδιαίτερες συνθήκες της πανδημίας αποτέλεσε συγκριτικό πλεονέκτημα. Το αποτέλεσμα της καμπάνιας ήταν απόλυτα επιτυχημένο τόσο σε απήχηση σε πιο νεανικό κοινό αλλά και στο κοινό ηλικίας 30-50.