Τη στιγμή που οι ξενοδόχοι προσπαθούν να επιστρέψουν σε μια κανονικότητα, αφήνοντας πίσω τους τις ολέθριες επιπτώσεις που προκάλεσε ο Covid-19, η Nevotek κυκλοφόρησε μια νέα τεχνολογία προσέλκυσης επισκεπτών. Ο λόγος γίνεται για το Grace, μια νέα πλατφόρμα στο εξωτερικό που επιτρέπει στους πελάτες του ξενοδοχείου να ανταλλάσσουν μηνύματα με το προσωπικό του ξενοδοχείου μέσω γνωστών εφαρμογών όπως το WhatsApp και το Messenger. Ο συγκεκριμένος τρόπος επικοινωνίας δίνει τη δυνατότητα στον ξενοδόχο να καλύπτει τις ανάγκες των επισκεπτών, χωρίς να χρειάζεται να ζητήσει το όνομα και τον αριθμό του δωματίου τους. Το Grace επιτρέπει στον επισκέπτη να στείλει απλώς ένα μήνυμα στη reception ζητώντας για παράδειγμα πετσέτες. Το μήνυμα μεταφέρεται στο προσωπικό του ξενοδοχείου και έχει τη δυνατότητα να ικανοποιήσει απευθείας το αίτημα. Οι φιλοξενούμενοι αρκεί να πληκτρολογήσουν απλώς «2 πετσέτες» ή «ένα μαξιλάρι», προκειμένου να μεταφερθεί το αντικείμενο της επιλογής τους στο δωμάτιο.