«Visit Greece Application»: Η επίσημη εφαρμογή του Ελληνικού Τουρισμού από τη Warply

ΜΑΡΙΑ ΠΑΤΣΗ, Warply

 Η Μαρία Πάτση, COO της κορυφαίας εταιρείας Προγραμμάτων Loyalty & Customer Engagement στην Ευρώπη, μας εξηγεί πως το Visit Greece Application, η επίσημη εφαρμογή του Ελληνικού Τουρισμού που σήμερα μετράει πάνω από 1.3 εκατομμύρια downloads και σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από τη Warply για το Υπουργείο Τουρισμού και τον ΕΟΤ, θα στηρίξει το εθνικό μας προϊόν με τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες και τις τελευταίες τάσεις στο marketing.

 

Μιλήστε λίγο για την εταιρεία σας – τι ακριβώς κάνει η Warply και πώς συνδέεται με τον τουριστικό τομέα;

Η Warply είναι ηγέτιδα εταιρεία στην Ευρώπη, στα προγράμματα loyalty και επιβράβευσης πελάτη, με βαθιά εξειδίκευση στο mobile marketing και στις ψηφιακές πληρωμές. Είμαστε μια διεθνής εταιρεία τεχνολογίας – από τις πιο καινοτόμες στον κόσμο – αναγνωρισμένη ως “loyalty Agency of the Year” και “Mobile Agency of the Year” με διευρυμένο πελατολόγιο σε όλο τον κόσμο. Μια από τις κατηγορίες όπου δραστηριοποιούμαστε, είναι και αυτή του τουρισμού καθώς εξειδικευόμαστε και παρέχουμε DMS (Destination Management system) για κράτη, Δήμους και περιφέρειες ανά τον κόσμο. Επίσης, έχουμε υπηρεσίες αποκλειστικά για τουριστικές επιχειρήσεις, με εξειδικευμένη πλατφόρμα για rewards αλλά και λύσεις για ψηφιακές πληρωμές, μαζί με mobile wallets, prepaid vouchers ταξιδιώτη και contactless push payments. Διαφοροποιούμαστε σημαντικά από άλλες λύσεις καθώς έχουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες που τις προσφέρουμε custom made, συνδυαστικά με μια πολύ μεγάλη εμπειρία και τεχνογνωσία στο κομμάτι της επιβράβευσης και των ψηφιακών συναλλαγών, αλλά και στο κομμάτι του mobile όπου είμαστε οι καλύτεροι. Θα έλεγα ότι η Warply είναι σήμερα από τις ελάχιστες εταιρείες στον κόσμο με τόσο ολοκληρωμένη λύση.

Πως γεννήθηκε η ιδέα για να την ανάπτυξη της εφαρμογής Visit Greece;

Στο πλαίσιο ενός άλλου τουριστικού έργου, που δουλεύαμε πέρσι για ένα μεγάλο Δήμο στην Ισπανία, αποφασίσαμε – δεδομένων των νέων COVID συνθηκών, να προτείνουμε κάτι αντίστοιχο και στο ελληνικό Υπουργείο Τουρισμού. Η ηγεσία του Υπουργείου Τουρισμού και ο Υπουργός κος Χάρης Θεοχάρης αμέσως αγκάλιασαν την πρόταση και την ενίσχυσαν με την ιδέα προσθήκης όλων των υγειονομικών πρωτοκόλλων και της PLF φόρμας μέσα στο app. Για την υλοποίηση βρήκαμε άμεσα σύμμαχο μας τη Eurobank που είναι και ο βασικός χορηγός και έτσι υλοποιήσαμε μία εφαρμογή που τοποθετεί την Ελλάδα στον παγκόσμιο ψηφιακό χάρτη σαν μια από τις πιο καινοτόμες χώρες. Η εφαρμογή Visit Greece φιλοξενεί χρηστικές πληροφορίες για μουσεία, αρχαιολογικούς χώρους, επιλογές μετακίνησης και δίνει τη δυνατότητα online booking σε θέατρα, συναυλίες, εστιατόρια, κ.α. Ταυτόχρονα, όλες οι τουριστικές επιχειρήσεις στην Ελλάδα έχουν τη δυνατότητα δωρεάν εγγραφής και προβολής αλλά και προώθησης ειδικών προσφορών και εμπειριών. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι τουρίστες λαμβάνουν τις σχετικές προωθήσεις μέσω geo-targeting ενώ έχουμε ξεκινήσει και CRM καμπάνιες, gameς, διαγωνισμούς και ερωτηματολόγια ικανοποίησης, ανάλογα με τα ενδιαφέροντα του κάθε επισκέπτη.

Η πανδημία επηρέασε την ανάπτυξη της εφαρμογής;

Φυσικά καθώς δημιουργήθηκε μέσα σε αυτή. Το Visit Greece App αποτελεί –μεταξύ άλλων- κόμβο ενημέρωσης για τον Covid-19 και τις διαδικασίες που ακολουθούνται κατά την υποδοχή τουριστών. Κάθε ενδιαφερόμενος να επισκεφθεί τη χώρα μας μπορεί να βρει πληροφορίες για το ταξίδι και τις μετακινήσεις τους, μέσα από ένα «έξυπνο» chatbot, να δει τα νοσοκομεία αναφοράς σε ένα διαδραστικό χάρτη και να συμπληρώσει και αποθηκεύσει τη φόρμα PLF στο κινητό του. Επίσης, στο Visit Greece App υπάρχει ειδική ενότητα σε όλες οι επιχειρήσεις σχετικά με τα υγειονομικά πρωτόκολλα που ακολουθούν, ώστε ο ταξιδιώτης να είναι πλήρως ενημερωμένος. Ειδικά η προσθήκη της PLF έδωσε μια μεγάλη δυναμική στην εφαρμογή, καθώς φτάσαμε μέσα σε 4 μήνες το 1.000.000 χρήστες εγγεγραμμένους με μηδέν διαφήμιση. Πρόκειται μια πολύ μεγάλη επιτυχία, ενώ φέτος περιμένουμε να διπλασιαστούν οι χρήστες.

 

Visit Greece app in… numbers! Πόσες φορές έχει κατέβει η εφαρμογή, ποια είναι η απήχηση της και ποιο είναι το feedback που λαμβάνετε μέχρι στιγμής από τους χρήστες της;

Από τον περασμένο Ιούλιο που λανσάραμε την εφαρμογή, έχουμε σήμερα ξεπεράσει το 1.300.000 downloads ενώ πάνω από 80% είναι χρήστες που έκαναν εγγραφή. Αν αναλογιστεί κανείς ότι δεν έγινε καθόλου διαφήμιση πρόκειται για μια τεράστια επιτυχία. Παρατηρώντας τη χρήση που γίνεται ήδη από τους τουρίστες που ετοιμάζονται να επισκεφθούν τη χώρα μας, θεωρώ ότι ένα από τα στοιχεία που κάνουν το app να ξεχωρίζει είναι το mobile wallet, όπου αποθηκεύουν τις κάρτες τους και κάνουν τις αγορές τους απευθείας από το app, αλλά και όλες οι πληροφορίες που βρίσκουν και τους βοηθάει να προγραμματίσουν καλύτερα τις διακοπές τους και τον χρόνο και τις δραστηριότητές τους, όταν ήδη βρίσκονται στην Ελλάδα.

Μιλήστε μας για το Tourism Booster. Πώς συνδέεται με την εξέλιξη στο τουριστικό πεδίο;

Πρόκειται για μια νέα, εξειδικευμένη στον τουρισμό – υπηρεσία CRM και Loyalty που δημιουργήσαμε για τουριστικές επιχειρήσεις, ξενοδοχεία αλλά και Δήμους και Περιφέρειες. Μέσα από το Tourism Booster οι επιχειρήσεις μπορούν να υλοποιήσουν εξατομικευμένες λύσεις επιβράβευσης για το κοινό τους, με στόχο να αυξήσουν τις πωλήσεις άμεσα. Το Tourism Booster της Warply έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να συνδέεται με το PMS διαχείρισης καταλύματος και φυσικά ακολουθεί τις πολιτικές GDPR.

Exit mobile version