Βίκυ Λαζαρίκου, Trésor Hospitality: “Η τεχνολογία κάνει τα ταξίδια πιο προσιτά και εξατομικευμένα”

Η κ. Βίκυ Λαζαρίκου, Marketing & PR Manager στην Trésor Hospitality, μίλησε στο Hotelier News για τα βασικά συστατικά μια επιτυχημένης στρατηγικής marketing, τις ιδιαιτερότητες του ξενοδοχειακού κλάδου, αλλά και τις νέες δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία στο σχεδιασμό των ταξιδιών.

-Κυρία Λαζαρίκου, είστε μια γυναίκα με μακρά πορεία στο χώρο του marketing και σήμερα συνεχίζετε από τη θέση της Marketing & PR Manager στην Trésor Hospitality. Μιλήστε μας λίγο για τα στάδια της επαγγελματικής σας διαδρομής. Ποιοι θεωρείτε ότι ήταν “οι σταθμοί” που σας “σημάδεψαν” επαγγελματικά;

Σίγουρα το ξεκίνημά μου -έπειτα από τις σπουδές στο Πανεπιστήμιο Μακεδονίας & το τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων- από τον όμιλο Βασιλάκη και τον κλάδο αυτοκινήτου υπήρξε η καλύτερη δυνατή έναρξη, μιας και συνεργαζόμασταν με τα κεντρικά της VW, αλλά και τις καλύτερες ελληνικές διαφημιστικές εταιρίες. Η τεχνογνωσία και τα procedures της VW & του Ομίλου Βασιλάκη, η δημιουργικότητα, η πρωτοτυπία και καινοτομία των διαφημιστικών εταιριών, αλλά και η ενασχόληση με μεγάλα projects που αφορούσαν είτε marketing & διαφήμιση ή PR, εμπλούτισαν τις δεξιότητές μου, οι οποίες φάνηκαν αργότερα πολύ χρήσιμες στον κλάδο του τουρισμού, στον οποίο βρίσκομαι από το 2012. Στην ίδια εταιρία έκανα το μεταπτυχιακό μου στο ΟΠΑ-Msc in Marketing & Communication with new Technologies.

-Η Tresor Hospitality αποτελεί μια εταιρεία διαχείρισης ξενοδοχείων με ισχυρή γυναικεία παρουσία. Πιστεύετε ότι αυτό έχει παίξει ρόλο στην ανάπτυξη επιτυχημένων concepts; Ποιες είναι εκείνες οι δεξιότητες των γυναικών που τις καθιστούν αποτελεσματικές στον τομέα του marketing;

Η αγάπη για συνεχή μάθηση, η ενσυναίσθηση, η κοινωνική νοημοσύνη, αλλά και το multitasking, η περιέργεια, η πνευματικότητα και το ομαδικό πνεύμα, η ευγένεια, η επιμονή, η κατανόηση πολλών διαφορετικών προσωπικοτήτων και ψυχολογιών, η ανάγκη για συνεχή βελτίωση και πρόοδο, η ευγνωμοσύνη και η θετική ψυχολογία, θεωρώ πως αποτελούν τους πυλώνες αποτελεσματικότητας όχι μόνο στο κομμάτι του marketing, αλλά και γενικότερα σε κάθε επάγγελμα και φυσικά στην ίδια τη ζωή.

-Τι ακριβώς περιλαμβάνει μια ολοκληρωμένη στρατηγική προβολής; Πιστεύετε ότι οι επιχειρήσεις φιλοξενίας παρουσιάζουν ιδιαιτερότητες; Ποιες υπηρεσίες μπορεί να προσφέρει η Trésor Hospitality σε ένα ξενοδοχείο;

Ανάπτυξη marketing budget με βασικά στοιχεία επικοινωνίας και προβολής, τα social media, social ads, google ads, content creation (photoshooting & video), δημιουργία website & φυσικά δημιουργία στρατηγικής PR με την ανάπτυξη media plan & πλάνου για επισκέψεις δημοσιογράφων & influencers, δημιουργία branding & storytelling. Online & offline advertising, αλλά και influencer marketing & digital PR.

Οι συνήθεις «ιδιαιτερότητες», είναι κυρίως το out of the box thinking για να είσαι εκτός του συνηθισμένου clutter -για να καινοτομήσεις, να πρωτοτυπήσεις- η εικόνα των επιχειρήσεων φιλοξενίας τα τελευταία χρόνια έχει ομογενοποιηθεί. Χρειάζεται ενδελεχής και εκτεταμένη έρευνα σε νέες τάσεις τόσο στο marketing όσο και στο hospitality, αλλά και σε χαρακτηριστικά ταξιδιωτών. Παράλληλα προσεκτική επιλογή συνεργατών με forward thinking. Η Tresor Hospitality ως management consulting company, μπορεί να προσφέρει ένα πολύ μεγάλο εύρος υπηρεσιών, όπως concept development, pre opening services, sales & revenue management, marketing management, budget finance & operations management, HR recruitment.

-Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης ανοίγει νέες δυνατότητες, παρά το γεγονός ότι εγείρει και κάποιες ανησυχίες. Με ποιους τρόπους η ΑΙ επηρεάζει το marketing και πως μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη μιας επιχείρησης;

Η ενσωμάτωση προηγμένης τεχνολογίας κατά τη διάρκεια προγραμματισμού ενός ταξιδιού είναι αξιοσημείωτη τάση. Από την AI έως τις προεπισκοπήσεις εικονικής πραγματικότητας προορισμών, η τεχνολογία κάνει τα ταξίδια πιο προσιτά και εξατομικευμένα.

Η εφαρμογή εμπειριών AR/VR στο website και η εφαρμογή για κινητά, επιτρέπουν στους πιθανούς επισκέπτες να εξερευνήσουν εικονικά το resort. Επίσης, έχουμε την επένδυση σε chatbot που βασίζονται σε AI για εξατομικευμένες αλληλεπιδράσεις με τους επισκέπτες και τη χρήση των data analytics για κατανόηση των προτιμήσεων των επισκεπτών, ώστε να προσαρμόζονται ανάλογα τα digital campaigns.

 

 

Exit mobile version