«Η Ελλάδα αποτελεί αυτή τη στιγμή για την εταιρεία μας τον προορισμό με τις περισσότερες πωλήσεις», αναφέρει ο επικεφαλής της νέας Thomas Cook, Alan French, απευθύνοντας παράλληλα κάλεσμα για συνεργασία στους Έλληνες ξενοδόχους και στις τουριστικές επιχειρήσεις της χώρας μας, κατά την πρώτη συνέντευξή του μετά την επανέναρξη των λειτουργιών της εταιρείας υπό την κινεζική Fosun Tourism.
Η εταιρεία απαλλαγμένη από τα οικονομικά βάρη του παρελθόντος, όπως τονίζεται, και με εγγύηση την οικονομική ευρωστία του νέου ιδιοκτήτη, ανακοίνωσε πριν λίγες εβδομάδες την ολική επανεκκίνησή της με λειτουργίες αποκλειστικά στο διαδίκτυο, παρέχοντας τη δυνατότητα στους ταξιδιώτες να σχεδιάζουν το ταξίδι τους σύμφωνα με τον προϋπολογισμό, τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους, ενώ θα προσφέρονται επιπλέον υπηρεσίες όπως μεταφορές, ενοικίαση αυτοκινήτου, πάρκινγκ αεροδρομίου και ταξιδιωτική ασφάλιση.
Τονίζεται ότι η Fosun Tourism, θυγατρική του ομίλου Fosun, ιδιοκτησίας του Κινέζου δισεκατομμυριούχου Guo Guangchang, απέκτησε το brand της Thomas Cook τα διαδικτυακά περιουσιακά στοιχεία της τον Νοέμβριο του 2019.