Τον επαγγελματισμό που επέδειξε η ελληνική τουριστική αγορά εξήρε, από τη Θεσσαλονίκη, ο Γενικός Γραμματέας του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (Ε.0.Τ.) κ. Δημήτρης Φραγκάκης, στο πλαίσιο του workshop: Restarting Tourism in Greece, που διοργάνωσε η γερμανική εκδοτική εταιρία FVW.
Αναφερόμενος στις ενέργειες του ΕΟΤ για τον περιορισμό των συνεπειών της πανδημίας στην τουριστική βιομηχανία, ο Γενικός Γραμματέας υπενθύμισε ότι, ο Ε.Ο.Τ ξεκίνησε καμπάνια της χώρας τον Απρίλιο, με το Greece from Home. Για να ακολουθήσει στη συνέχεια «νέα καμπάνια τον Ιούλιο με δύο μηνύματα για το ελληνικό καλοκαίρι και για την ασφάλεια του προορισμού μας, με εξαιρετική επιτυχία», όπως σχολίασε.
«Παράλληλα προετοιμαζόμαστε για το 2021 και ήδη σχεδιάζουμε τις δράσεις προβολής, οι οποίες θα ξεκινήσουν από τα τέλη Οκτωβρίου. Η Ελλάδα πρέπει να βρίσκεται όλο τον χρόνο σε καμπάνια κι αυτό έχουμε σκοπό να κάνουμε από εδώ και πέρα» σημείωσε στο τέλος ο κ Δημ. Φραγκάκης.
Μετά το τέλος των εργασιών, ο Γ.Γ. του ΕΟΤ πραγματοποίησε σύσκεψη με στελέχη και φορείς του τουρισμού της Θεσσαλονίκης. Συμμετείχαν μεταξύ άλλων, ο κ. Αλέξανδρος Θάνος Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας, ο κ.Γρηγόρης Τάσσιος Πρόεδρος της ΠΟΞ, ο κ. Ανδρέας Μανδρινός Πρόεδρος των Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, ο κ. Γιάννης Ασλάνης πρόεδρος του TBC, καθώς και άλλοι εκπρόσωποι της αγοράς και της Αυτοδιοίκησης.