Τις προτάσεις του για διορθώσεις και αναθεώρηση των διαδικασιών στα υφιστάμενα πρωτόκολλα λειτουργίας τουριστικών των επιχειρήσεων κατέθεσε ο ΣΕΤΕ. Μεταξύ άλλων, ο ΣΕΤΕ προτείνει τα ξενοδοχεία καραντίνας να λειτουργήσουν κατά τα πρότυπα του 2021, με ειδική πρόβλεψη για περιπτώσεις κρουσμάτων που εντοπίζονται στη βραχυχρόνια μίσθωση. Σημειώνεται ότι η λειτουργία των ξενοδοχείων καραντίνας προβλέφθηκε για την εξυπηρέτηση των τουριστών που επισκέπτονται τη χώρα μας και διαμένουν σε νόμιμα αδειοδοτημένα τουριστικά καταλύματα, γεγονός που εύκολα αποδεικνύεται. Τα όποια κρούσματα εντοπίζονται στη βραχυχρόνια μίσθωση θα πρέπει να παραμένουν στην κατοικία-διαμέρισμα που διέμεναν. Τέλος, θα πρέπει να εξακολουθήσει να παρέχεται εναλλακτικά η δυνατότητα, με συμφωνία ξενοδόχου-πελάτη, ο πελάτης να παραμείνει στο δωμάτιό του μέχρι το τέλος της καραντίνας, επιβαρυνόμενος ο ίδιος (ο πελάτης) με το κόστος διαμονής.
Παράλληλα, προτείνει να υπάρξει συγκεκριμένος τηλεφωνικός αριθμός για την απευθείας επικοινωνία των υπευθύνων των τουριστικών καταλυμάτων με σκοπό την άμεση αντιμετώπιση περιστατικών COVID-19. Ειδικά για τα εστιατόρια που διαθέτουν μπουφέ απαιτούνται τα εξής: Παροχή απολυμαντικού μέσου χεριών στην είσοδο του μπουφέ και έλεγχος από το προσωπικό ότι χρησιμοποιείται από τους πελάτες. Τήρηση απαιτούμενων αποστάσεων κατά το σερβίρισμά των πελατών στο μπουφέ. Υποχρέωση τοποθέτησης διαχωριστικού προστατευτικού -εναλλακτικά δίνεται η δυνατότητα το σερβίρισμα να πραγματοποιείται από τον πελάτη με την παροχή από το προσωπικό γαντιών μιας χρήσεως τα οποία θα απορρίπτονται σε κάδο απορριμμάτων ο οποίος θα βρίσκεται μετά το τέλος του μπουφέ. Επίσης απαιτείται η απολύμανση των χεριών με αντισηπτικό που θα παρέχεται από το κατάλυμα πριν και μετά από τη χρήση γαντιών. Συνίσταται η παράθεση των προϊόντων σε ατομικά σκεύη στον μπουφέ όπου δεν είναι δυνατό το σερβίρισμα από το προσωπικό.