Ισχυροποίηση του «Brand» της Ελλάδας προσδοκά η πολιτική ηγεσία του τουρισμού για τη φετινή τουριστική περίοδο, ποντάροντας στην ασφάλεια, την υγειονομική προσοχή αλλά και τον επαγγελματισμό. Το κεντρικό μότο του ελληνικού τουρισμού που είναι «All You Want is Greece» με την επικοινωνιακή καμπάνια της Ελλάδας στις αγορές του κόσμου, να πλαισιώνεται από 5 βίντεο που ήδη είναι στον αέρα του διαδικτύου. Με γνώμονα την αύξηση των τουριστικών ροών, ο υπουργός Τουρισμού εστίασε στο πρόγραμμα προβολής της Ελλάδας στο εξωτερικό, τονίζοντας ότι μόνο στην Αγγλία είναι 13 τα προγράμματα συνδιαφήμισης της Ελλάδας με αεροπορικές εταιρείες και tour οperatotrs. Την ίδια στιγμή αντίστοιχα προγράμματα υπάρχουν σε κάθε αγορά ενδιαφέροντος για την Ελλάδα. Το πρόγραμμα συνδιαφήμισης που τρέχει εφέτος ο ΕΟΤ, εξήγησε ο υπουργός, επιβραβεύει αυτούς που επιλέγουν την χώρα μας για να συνεργαστούν. Παράλληλα, ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης δήλωσε ότι ο ΕΟΤ έχει εκπονήσει ένα από τα μεγαλύτερα προγράμματα προβολής του ελληνικού τουρισμού, σημειώνοντας ότι το μισό περίπου κονδύλι από τα 22,9 εκατ. ευρώ, διοχετεύεται σε καμπάνια συνδιαφήμισης με 18 αεροπορικές εταιρείες και 78 οργανωτές ταξιδιών της Ευρώπης. Τα υπόλοιπα 12 εκατ. ευρώ θα αξιοποιηθούν σε δαπάνες προβολής, μέσω των εργαλείων του διαδικτύου. Η καμπάνια προβολής και επικοινωνίας αφορά την Ευρώπη και την Αμερική, με τις προσδοκίες να διαγράφονται σημαντικές από τις ΗΠΑ.