Στη φετινή επαναφορά – μετά τη διακοπή της πανδημίας – της μεγαλύτερης ετήσιας συνάντησης του κλάδου των ευρωπαϊκών αερομεταφορών «Routes Europe 2023» που έγινε στο Λοτζ, στην Πολωνία, το αεροδρόμιο της Αθήνας κατέκτησε ξανά την πρώτη θέση για τη στρατηγική μάρκετινγκ και τις ενέργειές του για την ανάπτυξη της αγοράς της Αθήνας, στην κατηγορία άνω των 20 εκατομμυρίων επιβατών. Η φετινή υποψηφιότητα εστίαζε στα σημαντικά επιτεύγματα της αγοράς της Αθήνας: το 2022, o ΔΑΑ σημείωσε την τρίτη καλύτερη επίδοση επιβατικής κίνησης καταγράφοντας ανάκαμψη της τάξης του 84,1% σε σχέση με το 2021, προσφέροντας 29 εκ. αεροπορικές θέσεις (+50%), ενώ και το πρώτο τρίμηνο του 2023, η ανοδική τάση της κίνησης είναι θεαματική (+60% σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2022 όπου ίσχυαν ακόμα κάποιοι ταξιδιωτικοί περιορισμοί, ή +2,4% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019). Επίσης το αεροδρόμιο έχει επενδύσει σημαντικά σε κίνητρα βιωσιμότητας και ανάπτυξης προς τις αεροπορικές εταιρείες, οι οποίες σχεδόν στο σύνολό τους έχουν επωφεληθεί από τα κίνητρα αυτά. Ως προς την ανάπτυξη του αεροπορικού δικτύου, η Αθήνα υποδέχθηκε 7 νέους προορισμούς και εγκαινίασε 39 νέες πτήσεις το 2022. Για το 2023, έως τώρα έχουν προστεθεί 3 νέες αεροπορικές εταιρείες, 13 νέοι προορισμοί και 14 νέες προσθήκες σε ήδη υφιστάμενους προορισμούς.