To Rodos Park, το ιστορικό και πολυτελές ξενοδοχείο της Ρόδου μας συστήνεται ξανά μέσα από τη νέα του ταυτότητα και ιστοσελίδα (http://rodospark.gr/) που αναδεικνύουν την εμπειρία φιλοξενίας υψηλών απαιτήσεων και τη αγάπη για τις τέχνες και τον πολιτισμό. Με κεντρικό μήνυμα “Philoxenia at Heart”, η φιλοξενία, τοποθετείται στην καρδιά (heart) της εμπειρίας του ταξιδιού και παράλληλα δημιουργείται ένα σκηνικό τέχνης (art), όπου οι επισκέπτες του Rodos Park έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν τόσο τον ελληνικό πολιτισμό όσο και τη ζεστή ελληνική φιλοξενία.
Η στρατηγική για το brand του Rodos Park υλοποιήθηκε από την εταιρεία MINDHAUS με προσήλωση στο όραμα του ιδιοκτήτη να υπηρετεί πάντα την υψηλή τέχνη της φιλοξενίας, μέσα από υπέροχες γιορτές, με διαχρονικό στυλ και ύψιστο σεβασμό στον επισκέπτη και τον προορισμό. Παράλληλος στόχος, η επανατοποθέτηση του ξενοδοχείου στις διεθνείς αγορές- στόχους για την αύξηση των απευθείας κρατήσεων και την ενίσχυση του customer loyalty – δύο εξαιρετικά σημαντικά στοιχεία για την επιτυχία και τη βιωσιμότητα των ξενοδοχειακών brands.
Το Rodos Park είναι ένα πεντάστερο ξενοδοχείο στην καρδιά της πόλης της Ρόδου και βρίσκεται λίγα μόλις βήματα από το μεσαιωνικό ιστορικό κέντρο. Η φιλοξενία στο Rodos Park, αποκτά άλλη διάσταση με τον επισκέπτη να περιηγείται σε χώρους υψηλής αισθητικής, σε κήπους με πλούσια βλάστηση και αρώματα, στοιχεία που συνθέτουν τον απόλυτο παράδεισο, μακριά -αλλά και τόσο κοντά- από το πολυσύχναστο κέντρο της πόλης.
Αυτά τα στοιχεία κλήθηκε να αποτυπώσει η Unlimited Creativity διαμορφώνοντας τη νέα ταυτότητα του Rodos Park με κεντρικό μήνυμα “Philoxenia at Heart”. Αντλώντας έμπνευση από το ένδοξο και μυστικιστικό παρελθόν
της Μεσαιωνικής Πόλης της Ρόδου, από την ιδιαίτερη αισθητική του ξενοδοχείου και τους υπέροχους κήπους του, δημιουργήθηκαν patterns με φυτόμορφες φόρμες και σχήματα που συνθέτουν τον καμβά της νέας ταυτότητας και αντανακλούν τα μοναδικά χαρακτηριστικά του Rodos Park.
Στα πλαίσια της ανασυγκρότησης όλης της στρατηγικής του Rodos Park, εφαρμόστηκε και ο επανασχεδιασμός της επίσημης ιστοσελίδας του ξενοδοχείου. Η δημιουργία του βασίστηκε στη στρατηγική και στις κατευθυντήριες γραμμές του brand, ενώ την υλοποίησή του ανέλαβε το digital agency, eight.
Με αφορμή την παρουσίαση της νέας ιστοσελίδας του ξενοδοχείου ο CEO της Colossos S.A. – Rodos Park, Αντιπρόεδρος ΞΕΕ, κ. Άρης Σουλούνιας ανέφερε: «Στο Rodos Park δεν είμαστε απλά οικοδεσπότες. Είμαστε καλλιτέχνες της φιλοξενίας. Αυτή η εκλεκτική μας συγγένεια με την τέχνη και η αγάπη μας για τη Ρόδο, μας φέρνει πιο κοντά στις εκλεπτυσμένες απολαύσεις του ανθρώπινου πολιτισμού. Το Rodos Park φιλοδοξεί να γίνει ένα φιλόξενο κέντρο για τους θιασώτες της τέχνης, όπου θα μπορούν να υποστηρίξουν και να ενισχύσουν το μέλλον του νησιού μας, ενώ παράλληλα δημιουργεί στους επισκέπτες του αξέχαστες ταξιδιωτικές αναμνήσεις στη Ρόδο και στην Ελλάδα.»