Με το βλέμμα στραμμένο στην “επόμενη ημέρα” του τουρισμού η διευθύνουσα σύμβουλος της Marketing Greece, Iωάννα Δρέττα, ανέφερε πως οι υπαίθριες δραστηριότητες καταγράφουν μεγάλη ζήτηση διεθνώς και η πανδημία μάλιστα την επιτάχυνε. «Αυτή τη στιγμή οι υπαίθριες δραστηριότητες είναι “Drivers της ζήτησης διεθνώς” και υπό το πρίσμα αυτό, η Ελλάδα όχι μόνο δεν πρέπει να μείνει πίσω, αλλά περιγράφεται και ως ο ιδανικός τόπος για την ανάπτυξη τους σε παγκόσμια κλίμακα». Η σημασία αυτών των μορφών ανάπτυξης του θεματικού τουρισμού, δεν θα πρέπει να εντοπιστεί μόνο στην διεξαγωγή ενός αγωνίσματος, αλλά στο “πάντρεμα” που επιτυγχάνεται με τον πρωτογενή τομέα της οικονομίας, με την πολιτιστική κληρονομιά και τις τοπικές οικονομίες κλπ. Είναι όλη η ελληνική εμπειρία».