Νέες ταξιδιωτικές τάσεις έκαναν την εμφάνισή τους με την εξάπλωση της πανδημίας, με τον όρο «Coronacation» να περιγράφει την τάση, των νεότερων κυρίως, να οργανώνουν ταξίδια εξαιτίας των φτηνών πτήσεων και ξενοδοχείων που υπάρχουν εξαιτίας του κορωνοϊού. Σύμφωνα με την trivago «πολλοί άνθρωποι θέλουν να ταξιδέψουν, έστω και με κάποιο ρίσκο, έχοντας την επιθυμία να λάβουν προσφορές και εκπτώσεις για τις διαμονές τους. Για αυτόν τον λόγο, τα ξενοδοχεία πρέπει να δημιουργήσουν και να εφαρμόσουν μια αποτελεσματική στρατηγική διαχείρισης εσόδων ξενοδοχείου, με επίκεντρο την παροχή προσφορών και τη διαφοροποίηση των ροών εσόδων και όχι απλώς τη μείωση των τιμών των δωματίων. Με αυτόν τον τρόπο, θα μπορέσουν να διατηρήσουν τη δύναμη τιμολόγησής τους μακροπρόθεσμα». Η τάση όμως για οικονομικά ταξίδια φαίνεται να αυξάνει και τον ανταγωνισμό για τα ξενοδοχεία.