«Κλειδί» η διακόσμηση για ελκυστική προβολή στα social media

Η πανδημία σίγουρα έχει αλλάξει τα δεδομένα, με αποτέλεσμα αυτή την περίοδο οι χειμερινοί προορισμοί να αναμένουν τις εξελίξεις. Τα μικρά ξενοδοχεία είναι αυτά που έχουν ανάγκη να προσελκύσουν περισσότερους επισκέπτες και στην προσπάθεια αυτή η όμορφη διακόσμηση, που «μεταφράζεται» σε εικόνα στα social media ή στην ιστοσελίδα του ξενοδοχείου, μπορεί να βοηθήσει.

Τα ξενοδοχεία που λειτουργούν όλο το χρόνο βασίζονται κατεξοχήν σε εγχώριους επισκέπτες. Για να προσελκύσουν αυτό το κοινό σε επίπεδο διακόσμησης, καλούνται να φέρουν τη φύση στο εσωτερικό χρησιμοποιώντας κεριά, ψηλά βάζα με αποξηραμένα φυτά, συνθέσεις από κλαδιά και φρούτα, συνθέτοντας επιμέρους διακοσμητικές γωνιές, που προσελκύουν το βλέμμα των επισκεπτών. Ένα περιβάλλον με φυσικά στοιχεία σωστά φωτογραφισμένο στις πλατφόρμες κρατήσεων, συχνά ενεργοποιεί το ενδιαφέρον των υποψήφιων πελατών. Στην περίπτωση αυτή, τα φυτά, για να αποδώσουν τα μέγιστα, συνδυάζονται με υφάσματα και διακοσμητικά σε θερμά χρώματα, όπως το καφέ, το γκρι και το πράσινου και συνοδεύονται από κατάλληλο φωτισμό.

Exit mobile version