Μια συμμαχία που στοχεύει στην τουριστική προβολή της Κ. Μακεδονίας ανακοινώθηκε από την Marketing Greece με τη συμμετοχή της Περιφέρειας Κ. Μακεδονίας, του δήμου Θεσσαλονίκης, του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής & Marketing Ν. Θεσσαλονίκης, του Οργανισμού Τουριστικής Προβολής και Marketing του Ν. Χαλκιδικής, της Ένωσης Ξενοδόχων Θεσσαλονίκης, της AEGEAN και της Fraport Greece με τη στρατηγική κατεύθυνση του ΕΟΤ.
Στόχος της νέας αυτής μεγάλης σύμπραξης είναι η στήριξη της τοπικής οικονομίας και κοινωνίας, αντιμετωπίζοντας τις επιπτώσεις της πανδημίας, η μεγιστοποίηση του αποτυπώματος των δράσεων μέσα από τη συνένωση δυνάμεων και η δημιουργία των βάσεων για την περαιτέρω ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος της περιφέρειας τα επόμενα χρόνια.
Το έργο που θα υλοποιηθεί στο πλαίσιο της μεγάλης σύμπραξης της Κ. Μακεδονίας αποτελείται από ένα πολυεπίπεδο πρόγραμμα δράσεων, το οποίο εστιάζει στα συγκριτικά πλεονεκτήματα των τουριστικών προορισμών της περιφέρειας, δίνοντας έμφαση στην ανάδειξη αξιοσημείωτων εμπειριών και θεματικών τουριστικών προϊόντων των προορισμών τόσο μέσα από την αξιοποίηση υπάρχοντος υλικού όσο και μέσα από την παραγωγή περιεχομένου. Παράλληλα, το έργο θα προωθηθεί σε digital ταξιδιωτικές πλατφόρμες αλλά και στο Discovergreece.com, με στόχευση στο διεθνές κοινό αλλά και στο ελληνικό.