«Greek Lines»: Νέο brand από τη Marketing Greece

Με στόχο να προσδώσει ένα φρέσκο και σύγχρονο αέρα στις αναμνήσεις των ταξιδιωτών, το νέο brand «Greek Lines» της Marketing Greece με τα έντονα χαρακτηριστικά ελληνικά στοιχεία του, συνδημιουργεί με άλλα ελληνικά brands, προϊόντα που θα αποτελέσουν το συνδετικό κρίκο ανάμεσα στον ταξιδιώτη και την Ελλάδα, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση. Μια σειρά σχεδίων από τη δημιουργό Ειρήνη Βεργίτση, αποτυπώνουν τον ελληνικό πολιτισμό όπως αυτός διαμορφώθηκε στο πέρασμα των χρόνων, την ιστορία της Ελλάδας αλλά και στοιχεία της ζωής και κουλτούρας της χώρας μας. Εικόνες με μοντέρνο ύφος, που προκαλούν τον ταξιδιώτη να ανασύρει αναμνήσεις και συναισθήματα, δίνοντας του τη δυνατότητα να έχει πάντα μαζί του ένα κομμάτι της Ελλάδας. Τη νέα πρωτοβουλία της Marketing Greece υποδέχθηκαν θερμά οι πρώτοι συνεργάτες της εταιρείας: Callista Crafts, Marmaromerty, AddStyle, PrintSin, Pennie και Zoulovits, οι οποίοι έχουν ήδη ξεκινήσει την παραγωγή προϊόντων με κεντρικό θέμα τα σχέδια «Greek Lines». Τα έσοδα της Marketing Greece που θα προκύψουν από την πρωτοβουλία «Greek Lines» θα συνεισφέρουν και αυτά στην περαιτέρω ενίσχυση της προβολής του ελληνικού τουρισμού.

Exit mobile version