Ελβετία: Η ευεξία στο επίκεντρο του τουρισμού

Προκειμένου να προσελκύσει επισκέπτες αυτό το φθινόπωρο, ο ελβετικός οργανισμός προώθησης του τουρισμού στη χώρα των Άλπεων ξεκίνησε μια εκστρατεία διαφήμισης ασυνήθιστων δραστηριοτήτων, με επίκεντρο τη φύση και την ευεξία. Η διαφημιστική εκστρατεία θα απευθύνεται σε επισκέπτες από τις γειτονικές χώρες, όπως τη Γερμανία, την Αυστρία, την Ιταλία και τη Γαλλία, ανέφερε ένας εκπρόσωπος της Suisse Tourisme στο Γαλλικό Πρακτορείο.

Ο στόχος είναι να στηριχθεί ο τουριστικός τομέας κατά τους φθινοπωρινούς μήνες, μια «νεκρή» εποχή, μετά τη θερινή σεζόν όπου ο τουρισμός γνώρισε μεν άνθιση, χωρίς ωστόσο να επανέλθει στα επίπεδα πριν από την πανδημία. Στην εκστρατεία αυτή προβάλλονται μεταξύ άλλων οι υπηρεσίες σπα και ευεξίας στη φύση, όπως το πλοίο-σάουνα στη λίμνη των Τεσσάρων Καντονιών, κοντά στη Λουκέρνη και ένα σκάφος που θυμίζει… μπανιέρα στη λίμνη Μπριντζ, κοντά στο Ιντερλάκεν, που επιτρέπει στον χρήστη να βουτά στα παγωμένα νερά και να ανεβαίνει και πάλι στη βάρκα, όπου το νερό έχει θερμοκρασία σώματος. Η υπηρεσία προτείνει επίσης στους επισκέπτες να κάνουν γιόγκα στα δάση, πεζοπορία συντροφιά με τις κατσίκες στο Γκρισόν ή οινοθεραπεία στο Λαβό, με μασάζ και απολέπιση του δέρματος με στέμφυλα.

Exit mobile version