Μελέτη της Deloitte, σε συνεργασία με την Google, αναλύει τις τάσεις που διαμορφώνουν το μέλλον του παγκόσμιου τουρισμού έως το 2040. Σύμφωνα με την έρευνα, ο τουρισμός θα συνεχίσει να αναπτύσσεται ραγδαία, φτάνοντας τα 2,4 δισεκατομμύρια διεθνή ταξίδια το 2040, με βασικό μοχλό την αύξηση της μεσαίας τάξης σε αναδυόμενες αγορές και τη μεγαλύτερη συχνότητα διεθνών ταξιδιών από τα νοικοκυριά της. Οι νέες αγορές του εξερχόμενου τουρισμού αναμένονται από χώρες όπως η Ινδία, η Βραζιλία, το Πακιστάν, η Σαουδική Αραβία και η Ινδονησία, ενώ η Κίνα και οι ΗΠΑ θα αυξήσουν σημαντικά τις διεθνείς αναχωρήσεις τους. Η Ευρώπη θα συνεχίσει να κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς, αν και οι περιοχές της Αφρικής και της Μέσης Ανατολής αναμένονται να αναπτυχθούν ταχύτερα. Η Ελλάδα θα παραμείνει ένας από τους κορυφαίους προορισμούς, αν και η ανάπτυξή της θα είναι πιο αργή σε σχέση με προορισμούς με μεγαλύτερη δυνατότητα φιλοξενίας ταξιδιωτών. Σημαντικές τάσεις για το μέλλον του τουρισμού περιλαμβάνουν την τεχνολογία (εικονική πραγματικότητα, τεχνητή νοημοσύνη), κοινωνικές και πολιτισμικές αλλαγές, την ανάγκη για βιωσιμότητα και τις γεωπολιτικές εξελίξεις. Οι προκλήσεις για τον κλάδο περιλαμβάνουν τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής και την έλλειψη προσωπικού.