Δ. Φραγκάκης: Non Stop προβολή με έμφαση στην αμερικανική αγορά

Το στρατηγικό σχέδιο προβολής της Ελλάδας για το 2024 βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη, σύμφωνα με το Γ.Γ. του ΕΟΤ, Δημήτρη Φραγκάκη. Κατά την παρουσίαση στο ΞΕΕ για τη διοργάνωση του «Resort & Residential Hospitality Forum» (R&R) στην Ελλάδα, ο κ. Φραγκάκης ανέφερε ότι ο στόχος παραμένει η διατήρηση της ζήτησης σε υψηλά επίπεδα, ακόμα και υψηλότερα από το 2023. Το ΕΟΤ συνεχίζει την προβολή της Ελλάδας με μια “non stop” καμπάνια που προσανατολίζεται τόσο στις παραδοσιακές αγορές όσο και σε νέες, εστιάζοντας ιδιαίτερα στην αμερικανική αγορά όπου υπάρχουν ακόμα περιθώρια ενίσχυσης. Συνεχίζεται επίσης η πολιτική της στοχευμένης συνδιαφήμισης με διεθνείς tour operators και αεροπορικές εταιρείες με στόχο τη διεύρυνση των τουριστικών αγορών. Όσον αφορά τον προϋπολογισμό της φετινής τουριστικής καμπάνιας, αυτός αναμένεται να ξεπεράσει τα 9 εκατομμύρια ευρώ.

Exit mobile version