Booking.com: Κερδίζει «έδαφος» η ΑΙ στο σχεδιασμό ταξιδιού

Η τεχνητή νοημοσύνη αναπτύσσεται ραγδαία και θεωρείται δεδομένο ότι θα επηρεάσει σημαντικά και τον τουριστικό κλάδο. Όπως αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα της Booking.com, το 56% των σύγχρονων ταξιδιωτών προτιμά να επισκεφτεί λιγότερο γνωστούς προορισμούς, οι οποίοι είναι απομακρυσμένοι από τις δημοφιλείς τουριστικές διαδρομές. Με την υιοθέτηση της Generative AI, οι ταξιδιώτες έχουν πλέον τη δυνατότητα να εντοπίζουν εύκολα εμπειρίες που ευθυγραμμίζονται περισσότερο με αυτήν την επιθυμία. Η έρευνα δείχνει ότι το 48% των ταξιδιωτών θα εμπιστευόταν την AI για τον σχεδιασμό του ταξιδιού τους. Ωστόσο, για να βρουν τον κατάλληλο προορισμό, οι ταξιδιώτες πρέπει να θέσουν πιο δημιουργικά και περιγραφικά ερωτήματα. Προτροπές όπως «Δείξε μου παραθαλάσσια σπίτια σε ιταλικές πόλεις που προτιμούν οι ντόπιοι» μπορούν να οδηγήσουν σε πιο εξατομικευμένες προτάσεις. Η λεπτομέρεια και η δημιουργικότητα στις αναζητήσεις είναι το κλειδί για την ανακάλυψη του άγνωστου.

Exit mobile version