“Απογειώνει” η τεχνητή νοημοσύνη τη διαμονή στα ξενοδοχεία

Δέκα παραδείγματα καινοτομίας στην εμπειρία πελατών στον κλάδο των ξενοδοχείων, που διασφαλίζουν ότι οι ανάγκες των επισκεπτών ικανοποιούνται
και ότι η εμπειρία τους γίνεται εύκολη και προσωποποιημένη, παρουσιάζει η φουτουρίστρια στην
εμπειρία πελατών, Blake Morgan, σε άρθρο της στο
Forbes.
Σύμφωνα με το άρθρο, οι πελάτες που νιώθουν ότι το ξενοδοχείο κατανοεί τις ανάγκες τους, είναι κατά 13% πιο πιθανό να μείνουν και πάλι στο ίδιο ξενοδοχείο. Στην πλειονότητά τους
οι επισκέπτες των ξενοδοχείων επιθυμούν να έχουν εμπειρίες που σχετίζονται με νέες τεχνολογίες και προτίθενται να εγκαταλείψουν παραδοσιακές εγκαταστάσεις όπως το γυμναστήριο ώστε να έχουν πρόσβαση σε αυτές.
Οι 10 πρόσφατες καινοτομίες στην εμπειρία πελατών στα ξενοδοχεία είναι οι εξής:
• Αναγνώριση προσώπου

• Δωμάτια με φωνητικές εντολές

• Ρομπότ

• Η συσκευή
χειρός RFID

• Τσάτμποτ

• Κλειδιά δωματίου στο κινητό

• Έξυπνες ανέσεις • Εικονική πραγματικότητα

• Υπηρεσίες βάσει της τοποθεσίας

• Επαυξημένη πραγματικότητα

Exit mobile version