Νέα έρευνα της OnePoll για λογαριασμό της ξενοδοχειακής πλατφόρμα cloud, Mews, έδειξε ότι οι Αμερικανοί ταξιδιώτες το 2024 δίνουν μεγαλύτερη προτεραιότητα στα ταξίδια και προτιμούν μια πιο ψηφιοποιημένη και αυτοεξυπηρετούμενη εμπειρία διαμονής. Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 2.000 ατόμων, έδειξε ότι το 80% των ταξιδιωτών επιθυμεί εντελώς αυτοματοποιημένη υποδοχή στα ξενοδοχεία, με το 40% να προτιμά το ψηφιακό check in. Επιπλέον, οι ταξιδιώτες εκτιμούν την ύπαρξη έξυπνων οικιακών συσκευών (43%), την είσοδο χωρίς κλειδί (34%), την είσοδο με κινητό (27%) και τις ψηφιακές παραγγελίες (24%) στα ξενοδοχεία. Το 36% χρησιμοποιεί τεχνητή νοημοσύνη για ταξιδιωτικές συστάσεις, ενώ το 52% θα εργάζονταν εξ αποστάσεως από το ξενοδοχείο κατά τις διακοπές τους. Τα επαγγελματικά ταξίδια συχνά επεκτείνονται σε διακοπές, με τους εργαζόμενους στα ξενοδοχεία να βρίσκουν τους επιχειρηματίες επισκέπτες πιο εύκολους στην εξυπηρέτηση. Οι εργαζόμενοι αναμένουν επίσης μεγαλύτερα φιλοδωρήματα από τους επισκέπτες, παρατάσεις διαμονής και αυξημένη χρήση των ανέσεων του ξενοδοχείου.