Ψήφο εμπιστοσύνης έδωσαν στην Άνδρο οι Έλληνες επισκέπτες το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος, ξεπερνώντας μάλιστα και επιδόσεις προ πανδημίας εποχής, αφού σύμφωνα και με τα στοιχεία του λιμεναρχείου Άνδρου, η κίνηση του τριημέρου «άγγιξε» τα επίπεδα του 2019, ενώ τα οχήματα αυξήθηκαν κατά 7,79% σε σχέση με το τριήμερο της προπέρσινης τουριστικής σεζόν-ρεκόρ. Την ίδια στιγμή, ο δήμος Άνδρου ξεκίνησε νέα καμπάνια προβολής του νησιού στους σταθμούς του Μετρό και τα αστικά λεωφορεία της Αττικής. Η Άνδρος τρέχει εκτεταμένο διαφημιστικό πρόγραμμα προβολής σε δρόμους της Αθήνας, όπως Σύνταγμα, Ακαδημία και Πολύγωνο και που εκτείνονται μέχρι τη Γλυφάδα, την Κηφισιά, το Παλαιό Φάληρο, το Ελληνικό και τον Πειραιά.