Με αφορμή την έναρξη της λειτουργίας των νέων σταθμών «Δημοτικό Θέατρο», «Πειραιάς» και «Μανιάτικα», ο Δήμος Πειραιά σε συνεργασία με τη ΣΤΑ.ΣΥ. ΑΕ προβάλλει με στοχευμένα διαφημιστικά μηνύματα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της πόλης του Πειραιά, με στόχο να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες. Με δεκάδες εικόνες και φωτογραφίες του Πειραιά γέμισαν σταθμοί και συρμοί του μετρό, στο πλαίσιο της νέας τουριστικής καμπάνιας του Δήμου Πειραιά και του Destination Piraeus για την ανάδειξη και τουριστική προβολή της πόλης. Η καμπάνια «Πάρε το μετρό για Πειραιά» προβάλλεται στους σταθμούς Αγία Παρασκευή, Αγία Μαρίνα, Δουκίσσης Πλακεντίας, Κεραμεικός και Πανόρμου και παράλληλα, οι συρμοί του μετρό της Γραμμής 3 έχουν «ντυθεί» εσωτερικά εξ ολοκλήρου με εικόνες από τον Πειραιά.