Άνοιγμα στη Λατινική Αμερική μέσω νέας τουριστικής συνεργασίας

Μνημόνιο Προθέσεων για την ενίσχυση της συνεργασίας στον τομέα του τουρισμού υπεγράφη στην Αθήνα μεταξύ της Ελληνικής Δημοκρατίας και της Δημοκρατίας της Κολομβίας. Τη συμφωνία υπέγραψαν η Υφυπουργός Τουρισμού κα Άννα Καραμανλή και η Πρέσβειρα της Κολομβίας στην Ελλάδα κα Ligia Quessep, επιβεβαιώνοντας τη βούληση των δύο χωρών να αναπτύξουν στενότερους δεσμούς στον τουριστικό τομέα. Το Μνημόνιο προβλέπει συνεργασία σε κρίσιμους τομείς όπως η ανταλλαγή τεχνογνωσίας, η τουριστική εκπαίδευση, η καινοτομία, η ψηφιοποίηση και η βιώσιμη διαχείριση προορισμών, καθώς και η ανάπτυξη ειδικών μορφών τουρισμού, όπως ο πολιτιστικός, γαστρονομικός και φυσιολατρικός. Η ελληνική πλευρά τόνισε τη σημασία της Λατινικής Αμερικής ως αναδυόμενης αγοράς, ενώ η κολομβιανή πλευρά εξέφρασε ενδιαφέρον για την ελληνική τουριστική εμπειρία. Η συμφωνία εντάσσεται στη στρατηγική της Ελλάδας για διεύρυνση των διεθνών συνεργασιών και προσέλκυση ταξιδιωτών υψηλού ενδιαφέροντος.

Exit mobile version