Τρεις περιφερειακές ενότητες με ενιαίο τουριστικό αφήγημα που στηρίζεται στην ιστορία του Μεγάλου Αλεξάνδρου και άλλες κοινές θεματικές του παρελθόντος και του παρόντος, ενώνουν τις δυνάμεις τους δημιουργώντας ένα κοινό τουριστικό προϊόν, το οποίο θα προβληθεί στη νέα καμπάνια του 2021. Όπως ανέφερε, ο τομεάρχης Τουρισμού Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνος πρόκειται για ξεχωριστές θεματικές καμπάνιες που συνδέουν συγκεκριμένες περιφερειακές ενότητες και έχουν ως στόχο να αναδείξουν τον τοπικό χαρακτήρα και την αυθεντικότητα του προορισμού. Η καμπάνια προώθησης αστικών κέντρων των Περιφερειακών Ενοτήτων Πέλλας και Χαλκιδικής, που διοργανώθηκε υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, ξεκίνησε το 2019 παρουσιάζοντας στους τουριστικούς επαγγελματίες προορισμούς τεσσάρων εποχών σε μικρή απόσταση από τη Θεσσαλονίκη. Με την προσθήκη της Π.Ε. Ημαθίας, οι τρεις περιοχές προβάλλονται ως ένας ολοκληρωμένος προορισμός της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας με κοινά χαρακτηριστικά. Για τα αστικά κέντρα της Ημαθίας, της Πέλλας και της Χαλκιδικής, παρήχθη στα αγγλικά προωθητικό υλικό, το οποίο ξεκίνησε ήδη να αποστέλλεται στοχευμένα στο εξωτερικό.