Η Mind the Ad ανακοινώνει με χαρά ότι αναλαμβάνει το 100% της ψηφιακής παρουσίας του Amaronda Resort & Spa. Με μια στρατηγική που ενσωματώνει την πλήρη γκάμα των ψηφιακών καναλιών της ξενοδοχειακής μονάδας – από social media μέχρι media και CRM – η Mind the Ad επιδιώκει να ενισχύσει την εικόνα του Amaronda Resort & Spa και να το συστήσει ξανά στο ελληνικό αλλά και ευρωπαϊκό κοινό.
Η δημιουργική ομάδα της Mind the Ad, εργαζόμενη in-house, έχει σχεδιάσει μια σειρά από online και offline υλικά που αντανακλούν την πολυτέλεια και την ηρεμία που προσφέρει το Amaronda, ενώ παράλληλα ενσωματώνουν την τοπική κουλτούρα και τις παραδόσεις.
Η στρατηγική επικοινωνίας του Amaronda Resort & Spa, υπό την καθοδήγηση της Mind the Ad, είναι σχεδιασμένη να δημιουργήσει ισχυρό connection με το κοινό, μέσα από wanderlust content που προκαλεί συναισθήματα και προσκαλεί τους επισκέπτες να ζήσουν τη μαγεία του.
Η συνεργασία αυτή έρχεται να συμπληρώσει την ήδη υπάρχουσα με τη Danaos Travel, που βρίσκεται πίσω από την AMARE Hospitality. Ιδρύθηκε το 2012 και με έδρα την Αθήνα, είναι μια κορυφαία ελληνική εταιρεία διαχείρισης προορισμών που λειτουργεί ως one-stop-shop για πάνω από 14 αγορές προέλευσης, παρέχοντας υψηλού επιπέδου τουριστικές υπηρεσίες σε περισσότερους από 20 ελληνικούς προορισμούς.
Με αυτή τη νέα συνεργασία, η Mind The Ad ενισχύει το Hospitality & Tourism portfolio της, βάζοντας το Amaronda Resort & Spa ψηφιακά μέσα στους premium προορισμούς της Ελλάδας που δεν προσφέρουν απλώς διαμονή, αλλά μια πραγματικά luxury εμπειρία.